Kwantitatief marktonderzoeker - Creative Excellence

Ipsos

  • Gent, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Job Description:
  • Marktonderzoeksbureau met 180 creative & curious minds in Gent, Antwerpen en Leuven
  • Betrokken bij zowel tactische als zeer strategische beslissingen
  • Inzet op jouw persoonlijkeontwikkeling, coachende begeleiding en doorgroeimogelijkheden
  • Wij zetten sterk in op het welzijn van onze medewerkers met ons Energy programma. Hiervoor hebben we ook een Sport Award gewonnen.
#ProudToBeIpsosIpsos is een toonaangevend wereldwijd onderzoeksbureau. Wij leveren verrassende en unieke inzichten in mensen en markten voor zowel lokale als grote, internationale klanten, waarbij we hen inspireren en helpen bij het nemen van beslissingen.Wat ons motiveert? Dat is onze passie voor het begrijpen en analyseren van de menselijke drijfveren, want onderzoek is méér dan informatie alleen.Als organisatie zijn we volop in beweging met een groeiend klantenportfolio en zoeken we daardoor binnen ons Creative Excellence team een 'Research Executive'. Dit team specialiseert zich in onderzoek rond verschillende mediakanalen, evalueert reclamecampagnes en ondersteunt de verschillende overheden bij bevragingen van de markt. MAAK JIJ HET VERSCHIL?
  • Je hebt interesse in de Media & Advertising sector.
  • Je houdt ervan om je te verdiepen in het hoe en waarom van consumentengedrag.
  • Je bent verantwoordelijk voor het kwantitatief onderzoeksproject. Je houdt ervan om vragenlijsten uit te werken en op te stellen en je legt een focus op de analyse en de rapportering van de resultaten.
  • Je bent gedreven en je voert elk nieuw project enthousiast uit. Je hebt ownership over jouw project en je denkt creatief mee over de verschillende aspecten van een nieuw project.
  • Je houdt van de variatie in onderwerpen en onderzoeksmethodes.
  • Je komt terecht in een hecht team waarin je autonoom kan werken en waar je ook steeds kunt rekenen op de steun van jouw collega's en directe manager.
  • Door jouw commerciële flair werk je gemakkelijk samen met verschillende klanten.
HOE VUL JIJ ONS AAN?
  • Je bent in het bezit van een Master, bij voorkeur in Marketing, Communicatie, TEW, Sociale Wetenschappen, Psychologie, Politieke Wetenschappen of gelijkwaardig.
  • Je bent enthousiast en gemotiveerd en je hebt ervaring met kwantitatief onderzoek vanuit jouw studies of een eerste relevante werkervaring.
  • Je bent nieuwsgierig en analytisch aangelegd.
  • Je gaat kritisch aan de slag en je werkt steeds naar een afgewerkt resultaat toe.
  • Je kunt je inleven in de modale consument.
  • Je houdt van variatie; elke dag heeft een nieuwe insteek. Je werkt met verschillende klanten in diverse sectoren.
  • Een 9-to-5 mentaliteit is niets voor jou. Je stelt je graag flexibel op.
  • Je hebt een sterke kennis van het MS Officepakket.
WAT WE JE TE BIEDEN HEBBEN
  • Een competitief pakket met extralegale voordelen op basis van jouw ervaring en expertise, samen met 28 dagen vakantie en 2 betaalde volunteer days.
  • We bieden je de mogelijkheid om een fiets aan een voordeliger tarief te leasen.
  • Een omgeving waarbinnen jouw inspanningen en prestaties worden erkend en beloond.
  • Je krijgt tal van kansen om op persoonlijk en professioneel vlak te groeien door middel van trainingen en carrièremogelijkheden.
  • Wij zijn gepassioneerd door ons werk en vinden een goede balans tussen werk en privé net zo belangrijk. Hierdoor bieden we je een hybride werkomgeving waar je flexibel kan téléwerken.
  • Je komt terecht in een gedreven groep collega's die bekend staan om hun expertise, teamspirit, nieuwsgierigheid en hun passie voor het vak.
  • We zijn een Sport Award winnend bedrijf. Wij zetten in op tal van sportieve activiteiten zoals fietsweekends, ski- en snowboardinitiaties, marathons, muurklimmen, padel, surfen, powerdance, etc.
  • Elke keer weer kijken onze Ipsos collega's uit naar onze afterworks, zomerfeest en nieuwjaarsdrink.
  • Tot slot hechten we veel waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en trachten we een positieve bijdrage te leveren door tal van activiteiten te organiseren zoals een river clean-up, zero waste acties, bomen planten, etc.
JOIN US!Wil jij deel uitmaken van een inclusief bedrijf dat inzet op training, doorgroeimogelijkheden en tal van leuke activiteiten? Wij verwelkomen graag iedereen, ongeacht religie, genderidentiteit- en expressie. Diversiteit binnen onze teams wordt gezien als een echte meerwaarde.Solliciteer nu door op Apply Now te klikken en het formulier in te vullen. Onze Talent & Development Officer Tinneke Van Hecke zal binnen enkele dagen contact met je opnemen.Wil je ondertussen meer informatie? Aarzel dan niet ons te contacteren via , of onze te bezoeken.About Us:Ipsos is one of the world's largest research companies and currently the only one primarily managed by researchers, ranking as a #1 full-service research organization for four consecutive years. With over 75 different data-driven solutions, and presence in 90 markets, Ipsos brings together research, implementation, methodological, and subject-matter experts from around the world, combining thematic and technical experts to deliver top-quality research and insights. Simply speaking, we help the biggest companies solve some of their biggest problems, serving more than 5000 clients across the globe by providing research, data, and insights on their target markets. And we're proud to share we've received our Great Place to Work Certification in 2022 & 2023!About the Team:The Brand Health Tracking Service Line helps clients manage their in-market brands in terms of monitoring health and making sure they are on the right course. Clients have their own sales data, we provide them with brand affinity data to understand how people feel about the brand and its competitors longitudinally.

Ipsos