
Logistiek Customer Service Supervisor
- Limburg
- Vast
- Voltijds
- Je geeft leiding aan een team van 9 à 10 customer service medewerkers en fungeert als aanspreekpunt.
- Je coacht jouw team in hun groei en ontwikkeling.
- Je detecteert verbeterpunten in processen en stelt optimalisaties voor.
- Je werkt nauw samen met HR en het management in functie van selectie, opleiding en welzijn.
- Je draagt actief bij aan een positieve, resultaatgerichte teamsfeer.
- Je bewaakt een correcte en vlotte communicatie met klanten.
- Je zorgt voor een optimale taakverdeling binnen het team.
- Je neemt ownership in het oplossen van incidenten of klachten.
- Je vormt een brug tussen klant en interne operationele diensten.
- Je hebt aantoonbare ervaring in een leidinggevende functie binnen een customer service of logistieke omgeving.
- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands & Engels. Een goede Franse talenkennis is een plus.
- Je bent een natuurlijke coach die graag bouwt aan een sterk team.
- Je houdt van een hands-on aanpak en bent oplossingsgericht.
- Je hebt bij voorkeur kennis van baantransport & een goede geografische kennis
- Contract van onbepaalde duur
- Competitief salarispakket
- Maaltijdcheques van €8/dag
- Tankkaart (nationaal)
- Bonusregeling (met mogelijkheid om deze fiscaal voordelig te laten uitbetalen via warranten)
- 33 verlofdagen (incl. 3 extra managementdagen)
- Hospitalisatie- en groepsverzekering
- Gewaarborgd inkomen na 6 maanden
- Interne opleidingen & doorgroeikansen
- Modern kantoor met privéparking en wekelijkse fruitlevering