
Project & Facility Manager
- Humbeek, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
operationele strategie voor het beheer van onze gebouwen. Je zorgt voor het behalen van de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen die door het Management zijn vastgelegd. Je rapporteert rechtstreeks aan de CFO.Jouw verantwoordelijkheden:
- Nieuwe projecten:
- je zorgt voor de plannen in vwx of dwg formaat
- je controleert de overeenstemming tussen plan en realiteit
- je zorgt voor de complete implementatie ter goedkeuring van de directie
- je vraagt de nodige vergunningen aan
- je zorgt voor de verschillende technische plannen teneinde prijsoffertes te kunnen opvragen
- je volgt de complete aankoopprocedure op en kiest de juiste partners
- je zorgt voor de planning samen met alle aannemers
- indien van toepassing:
- aanstellen van een veiligheidscoördinator
- instanties informeren
- opvolgen van de werf door bezoeken
- controle op de planning
- controle van de facturen
- Bestaand patrimonium:
- onderhandelen en beheren van contracten met leveranciers en dienstverleners.
- beheer van de aanvragen tot technische interventie op de verschillende site (70 winkels, 8 platformen, hoofdzetel)
- beheer van de aanvragen van materiaal voor de winkelinrichting
- aankoop van materiaal
- beheer van de verschillende taxen
- opvolging van de periodieke controle van de verschillende installaties (sprinklers, liften, elektrische installaties, ...)
- beheer van aansluitingen op de diverse sites (water, telefoon, elektriciteit, ...)
- aanmaken en opvolgen van dashboards rond alle nodige attesten per pand
- opvolgen van de kost per unit
- controle van de facturen
- planning van de techniekers op de verschillende sites
- Diverse:
- up-to-date houden van contactlijst winkels bij alarm
- up-to-date houden van alarmsysteem + badgesysteem hoofdkantoor
- opvolgen videobewakingssysteem
- Een relevant bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur in facility management, bouwkunde, of een technische richting, aangevuld met ervaring in zowel project- als facility management.
- Diepgaande kennis van technische installaties (HVAC, elektriciteit, etc.), onderhoudsbeheer, en eventueel kennis van bouwkundige aspecten.
- Bekwaamheid in projectplanning, budgettering, resource management en risicoanalyse.
- Expertise in het beheer van gebouwen, onderhoud, schoonmaak en veiligheid.
- Sterke communicatieve vaardigheden in het Frans en het Nederlands.
- Sterk analytisch vermogen om budgetten te beheren en kosten te analyseren.
- Flexibel en bereid om in te springen bij dringende noodgevallen en een 24/7 mentaliteit
- Gericht op het leveren van goede service en het tevredenstellen van interne klanten
- Werken bij een belangrijke speler in de retail , erkend voor zijn inzet voor innovatie en klanttevredenheid.
- Werken in een stimulerende omgeving waar je jouw vaardigheden kunt inzetten en je carrière kunt ontwikkelen.
- Een functie met veel autonomie.
- Een competitief salaris in verhouding tot jouw ervaring, aangevuld met tal van extra-legale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques, ecocheques, een eindejaarspremie, personeelsvoordelen, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, …
- 6 ADV dagen.