
Sales Assistant
- Merksem, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Invoeren van verkooporders in het SAP-systeem;
- Aanmaken van retourorders;
- Opstellen van credit- en debetnota's;
- Certificatenbeheer zoals het opladen van certificaten en het opvragen van correcties;
- Uitwerken en invoeren van offertes en bestellingen;
- Nauwe samenwerken met de binnen- en buitendienstmedewerkers, klanten en leveranciers;
- Nauwgezet en proactief opvolgen van dossiers.
- Je hebt een bachelor diploma in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring;
- Je hebt een professionele kennis van Nederlands en Engels. Frans is mooi meegenomen;
- Je bent servicegericht, communicatief vaardig en gaat vlot om met informaticatoepassingen;
- Je bent commercieel ingesteld;
- Je hebt een collegiale attitude en werkt graag in een team.
- Een job in een leuk team binnen een internationaal bedrijf;
- Een marktconform loon met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals:
- Groeps- en hospitalisatieverzekering (na de interim periode);
- Maaltijdcheques;
- Ecocheques.