Internal Technical Support

Randstad

  • Vilvoorde, Vlaams Brabant
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
  • Versneld solliciteren
Je hebt dagelijks contact met klanten, waaronder schilders, personeel van groothandels, architecten en particulieren, om vragen te beantwoorden over al onze verfmerken, zowel telefonisch als via e-mail.Je documenteert telefoonklachten in het CRM-systeem en zoekt samen met de technische en sales collega's naar klantvriendelijke oplossingen. ...Samen met je collega's fungeer je als aanspreekpunt, zowel intern (bij Marketing en Sales) als extern, voor vragen over producten, toepassingen, klachten en andere technische informatie.
Je ondersteunt ook onze online bereikbaarheid via moderne kanalen zoals sociale media, chatbots, WhatsApp en onze merkwebsites.
Je draagt bij aan de ontwikkeling van chatbots die 24/7 ondersteuning bieden aan bezoekers van de AkzoNobel-websites.
Je helpt bij het bijwerken van onze technische informatie databases.
Voor al deze taken werk je nauw samen met ons team van verfexperts en overleg je regelmatig.
Je bent een essentiële bron van informatie over de behoeften van onze klanten en rapporteert over actuele marktonderwerpen.
Je maakt deel uit van de Benelux Internal Technical Support afdeling, samen met collega's in Sassenheim (Nederland) en Vilvoorde, en zult af en toe naar de andere locatie reizen. Daarnaast fungeer je als back-up voor je collega op de binnendienst Kleur.
toon meerJe hebt dagelijks contact met klanten, waaronder schilders, personeel van groothandels, architecten en particulieren, om vragen te beantwoorden over al onze verfmerken, zowel telefonisch als via e-mail.Je documenteert telefoonklachten in het CRM-systeem en zoekt samen met de technische en sales collega's naar klantvriendelijke oplossingen.
Samen met je collega's fungeer je als aanspreekpunt, zowel intern (bij Marketing en Sales) als extern, voor vragen over producten, toepassingen, klachten en andere technische informatie.
Je ondersteunt ook onze online bereikbaarheid via moderne kanalen zoals sociale media, chatbots, WhatsApp en onze merkwebsites.
Je draagt bij aan de ontwikkeling van chatbots die 24/7 ondersteuning bieden aan bezoekers van de AkzoNobel-websites.
Je helpt bij het bijwerken van onze technische informatie databases.
Voor al deze taken werk je nauw samen met ons team van verfexperts en overleg je regelmatig.
Je bent een essentiële bron van informatie over de behoeften van onze klanten en rapporteert over actuele marktonderwerpen. ...Je maakt deel uit van de Benelux Internal Technical Support afdeling, samen met collega's in Sassenheim (Nederland) en Vilvoorde, en zult af en toe naar de andere locatie reizen. Daarnaast fungeer je als back-up voor je collega op de binnendienst Kleur.
toon meerervaringjouw aanbodJe hebt bij voorkeur een bachelor diploma in Bouw / Techniek, met ervaring in een klantgerichte technische functie, inclusief het afhandelen van vragen, klachten en het verstrekken van advies.Kennis van de schildersmarkt, bouwsector, of een achtergrond in DIY / Retail is een pluspunt.
Je bent leergierig en een teamspeler.
Je beschikt over basiskennis van ICT, met bekendheid met programma's zoals Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Teams, en specifieke programma's zoals Business Connect, CRM, SAP, enzovoort.
Je kunt vloeiend communiceren in zowel het Nederlands als het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
Je bent communicatief en klantgericht.
Je bent telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur, maar hebt een flexibele instelling en geen strikte 9 tot 5 mentaliteit.ons aanbodJe komt terecht in de wondere wereld van verf!
Daarbovenop maak je deel uit van een tof divers team, waar je alle mogelijkheden krijgt om jezelf verder te ontwikkelen.
Bovenop een zeer aantrekkelijk loon, Je werkt op weekbasis 40u over 37u dus je hebt aanvullend recht op 18 verlofdagen , uitgebreid verzekeringspakket, MC's van €8/dag, ...
Je krijgt direct een vast contract.werken bij akzo nobel paints belgiumAKZO NOBEL PAINTS BELGIUMwerklocatieLeuvensesteenweg, 248 B 1800 Vilvoorde, Vlaams-BrabantOnze klant is een gekende internationale verfproducent.Onze klant is een gekende internationale verfproducent.sollicitatieprocedure.Benieuwd hoe het sollicitatieproces loopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5solliciteren is heel eenvoudig.Klik op de 'solliciteer nu'-knop, maak je profiel aan en motiveer waarom jij de beste kandidaat bent voor deze job. Tip: hou je profiel up-to-date, zodat je altijd snel kan solliciteren.2 van 5je ontvangt een bevestigingsmail.Zo weet je dat wij met je sollicitatie aan de slag gaan. Heel concreet bekijken we of jouw profiel beantwoordt aan de eisen van de job.3 van 5je komt in aanmerking!Dan nemen we contact op. We overlopen samen je cv en de verdere stappen van je sollicitatie (gesprek, testing, referenties, rondleiding, ...).4 van 5we bespreken je cv met onze klant.We maken hem duidelijk waarom jij de geknipte kandidaat bent. Zodra hij zijn feedback geeft - dat kan soms enkele dagen duren - brengen we je op de hoogte.5 van 5is het bedrijf enthousiast?…en ben jij dat ook nog altijd? Dan kan je het contract tekenen en is het tijd voor een feestje!contacteer ons.voor al je vragen neem contact op met.CWcarolien en willemvacatures in je mailbox.Makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wilt? Dat kan met de Randstad jobagent!e-mailadres*frequentieIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van jobagents. verzendenJob alert succesvol aangemaakt.je motivatiesolliciteercontracttypecontracttypejobs per sectorjobs per sectorcontacteer onscontacteer onsmy Randstadmy Randstadvoor werkgeversvoor werkgeversRandstad Belgium nv (BE0402.725.291), Randstad Construct nv (BE0438.801.472), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Randstad