
Support Advisor
- België
- Vast
- Voltijds
- Je beantwoordt inkomende klantoproepen en streeft altijd naar een duurzame en kwalitatieve oplossing.
- Je verzorgt een vlotte aansluiting van klanten op ons netwerk, houdt telefonisch contact en informeert hen proactief over de status.
- Je analyseert onze processen, signaleert verbeterpunten en draagt zo bij aan een nog betere klantbeleving.
- Een echte mensenmens met een hart voor klanten, die energie krijgt van het bieden van uitstekende service.
- Empathisch en commercieel ingesteld: je voelt snel aan wat klanten nodig hebben en benut kansen om hen te helpen én te behouden.
- Communicatief sterk: je legt zaken duidelijk uit en bent ook een goede luisteraar.
- Je beheerst het Nederlands perfect, spreekt en schrijft goed Engels. Frans is een pluspunt.
- Analytisch ingesteld: je ziet snel welke acties nodig zijn om problemen op te lossen.
- Een rol waarin je echt het verschil maakt voor onze klanten.
- Een dynamische werkplek op ons levendige hoofdkantoor in Mechelen.
- Ruimte om jezelf persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.
- Flexibiliteit met de mogelijkheid om 3 dagen per week thuis te werken.
- Een aantrekkelijk salarispakket met tal van extralegale voordelen.