Sales Support medewerkerBen jij de collega die we zoeken?Als Sales Support Medewerker ben je een essentiële schakel binnen het verkoopteam. Je ondersteunt de account managers door administratieve en ondersteunende taken op je te nemen, zodat zij zich kunnen focussen op het aantrekken van nieuwe klanten en het onderhouden van bestaande relaties. Je draagt actief bij aan een vlotte verkoopcyclus en een positieve klantbeleving.Wat wordt er van jou verwacht?Hoe ziet jouw werkdag eruit?Je biedt ondersteuning aan het verkoopteam door accountmanagers te helpen bij het opstellen van offertes, het voorbereiden van retenders en het opmaken van contracten. Je zorgt voor de nodige documentatie en informatie die het salesproces ondersteunen. Daarnaast onderhoud je klantencontacten: je beantwoordt vragen en behandelt klachten van klanten en prospecten via telefoon, e-mail of andere kanalen. Je volgt aanvragen en adviezen op, verwerkt klantorders en coördineert de implementatie ervan in samenwerking met andere afdelingen. Je stelt rapporten, analyses en overzichten op ter ondersteuning van klantpresentaties en voorziet de accountmanagers van de nodige gegevens. Tot slot houd je verkoopdocumentatie en klantgegevens up-to-date in het ERP/CRM-systeem en werk je nauw samen met interne teams zoals planning, technische ondersteuning, magazijn, finance en andere betrokkenen om een vlotte informatieflow en optimale klantervaring te garanderen.Vereiste competentiesTeamspiritZelfstandig kunnen werken en denkenNauwkeurigheid en organisatietalentProactief en oplossingsgerichtUitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardighedenStressbestendigKlantgerichtheid en zin voor initiatiefSterke interesse in administratief en contractbeheerVerantwoordelijkheidsgevoelDiplomatisch en discreet kunnen handelenWij bieden jou...Bij Anticimex bieden we een aantrekkelijk loonpakket aan:Competitief bruto maandsalaris39 uur per week, oftewel 7,8 uur per dag20 verlofdagen + 6 ADV-dagen, waarbij je de verlofdagen vrij kunt kiezen2 dagen per week de mogelijkheid om te telewerken (na opleidingsperiode ± 6 maanden)HospitalisatieverzekeringGroepsverzekeringBonus volgens CAO90Eco-chequesMaaltijdchequesDaarnaast genieten medewerkers van extra voordelen. Elk jaar kun je samen met je collega’s een teambuilding organiseren, en we zorgen ervoor dat belangrijke feestdagen zoals Kerst, Pasen en Sinterklaas feestelijk worden gevierd. Onze flexibele werktijden geven je de vrijheid om te starten tussen 7u30 en 9 uur.Teamwork is essentieel!Teamwork staat bij ons centraal. We organiseren elk kwartaal een teammeeting met de volledige branch en hebben jaarlijks een nationale bijeenkomst om de samenwerking te versterken en successen te vieren.Onze drie kernwaarden – innovatie, betrouwbaarheid en duurzaamheid – leiden ons in alles wat we doen en vormen de basis voor ons succes en onze groei.