
Assistent Store Manager
- Brugge, West-Vlaanderen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je beheert de winkel samen met jouw collega's
- Je denkt grondig en commercieel en neemt initiatief- Je bent verantwoordelijk en flexibel
- Je hebt een eerste ervaring met klantencontact, verkoop en klantenservice
- Je beheert de Nederlandse taal
- Je hebt kennis van het MS office pakketKlanten adviseren en informeren over producten Producten verkopen. Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...). De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen. De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen Bestellingen plaatsen. De producten ontvangen De levering met de bestelbon controleren Producten opslaan of in afdelingen plaatsen. De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen. De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...). De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren Een vooruitgangstraject voorstellen. De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken- Stabiele werkgever die continue groeit
- Je komt terecht in een leuk team
- We houden rekening met je work life balans