Purchasing Assistent

Randstad

  • Heverlee, Vlaams Brabant
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 19 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Je functie heeft betrekking op het verwerken van inkoopaanvragen van interne klanten:
- Verwerken van bestelaanvragen van interne klanten en nauwkeurige registratie van alle transacties bijhouden
- Nieuwe leveranciers instellen in het ERP-systeem volgens procedures (SAP)
- Coördineren met leveranciers om tijdige levering van goederen te garanderen en eventuele problemen op te lossen ...- Assisteren bij het onderhandelen over contracten en voorwaarden met leveranciers
- Controleren van de voorraadniveaus en communiceren met relevante teams om beschikbaarheid van benodigde items te waarborgenOpvolging van ontvangst van goederen (GR):
- Zorgen voor tijdige betalingen aan leveranciers samen met de afdeling Accounts Payable (Vendor Invoice Management)
- Ondersteuning bij rapportage & uitgavenanalyse:
- Ondersteuning van het inkoopteam bij data-analyse en KPI-rapportage
- Nauwkeurige en up-to-date bestanden en documentatie bijhouden met betrekking tot inkoopactiviteiten
- Uitvoeren van ERP-rapporten en resultaten delen met het inkoopteam
- Gegevens onderhouden in diverse systemen:
- Helpen bij het bijhouden van prijsinformatie in het systeem
- Helpen bij het bijhouden van een Contract Management System (CMS)
- Jaarorders bijhouden in het systeemHet regelen van vergaderingen met belanghebbenden:
Opvolgingsvergaderingen houden met belangrijke interne klanten
Zorgen voor goed begrip van de prioriteiten van belangrijkste stakeholders
Helpen bij de voorbereiding van leveranciersvergaderingenDiverse taken:
Ondersteuning van het team bij praktische regelingen, zoals reizen, eindgebruikersverklaringen, enz.
Ondersteuning bij de oplossing van geëscaleerde kwesties en advies inwinnen bij complexe problemen
toon meerJe functie heeft betrekking op het verwerken van inkoopaanvragen van interne klanten:
- Verwerken van bestelaanvragen van interne klanten en nauwkeurige registratie van alle transacties bijhouden
- Nieuwe leveranciers instellen in het ERP-systeem volgens procedures (SAP)
- Coördineren met leveranciers om tijdige levering van goederen te garanderen en eventuele problemen op te lossen
- Assisteren bij het onderhandelen over contracten en voorwaarden met leveranciers
- Controleren van de voorraadniveaus en communiceren met relevante teams om beschikbaarheid van benodigde items te waarborgenOpvolging van ontvangst van goederen (GR):
- Zorgen voor tijdige betalingen aan leveranciers samen met de afdeling Accounts Payable (Vendor Invoice Management)
- Ondersteuning bij rapportage & uitgavenanalyse:
- Ondersteuning van het inkoopteam bij data-analyse en KPI-rapportage
- Nauwkeurige en up-to-date bestanden en documentatie bijhouden met betrekking tot inkoopactiviteiten
- Uitvoeren van ERP-rapporten en resultaten delen met het inkoopteam
- Gegevens onderhouden in diverse systemen:
- Helpen bij het bijhouden van prijsinformatie in het systeem ...- Helpen bij het bijhouden van een Contract Management System (CMS)
- Jaarorders bijhouden in het systeemHet regelen van vergaderingen met belanghebbenden:
Opvolgingsvergaderingen houden met belangrijke interne klanten
Zorgen voor goed begrip van de prioriteiten van belangrijkste stakeholders
Helpen bij de voorbereiding van leveranciersvergaderingenDiverse taken:
Ondersteuning van het team bij praktische regelingen, zoals reizen, eindgebruikersverklaringen, enz.
Ondersteuning bij de oplossing van geëscaleerde kwesties en advies inwinnen bij complexe problemen
toon meerervaringjouw aanbod- Professionele bachelor of gelijkgesteld door ervaring
- Sterke aandacht voor detail en organisatorische vaardigheden
- Vermogen om te presteren in een snel veranderende omgeving
- Uitstekende schriftelijke, mondelinge en telefonische communicatievaardigheden
- Bekwaamheid in MS Office
- Kennis van SAP is een pluspunt
- Goede kennis van zowel Engels als Nederlands is essentieel.ons aanbodTijdelijke functie van 1 jaar.
Een gevarieerde job waar je ondersteuning kan bieden aan verschillende teams binnen het departement purchasing.
Voltijdse functie / 4/5de bespreekbaar.werken bij terumo europeTERUMO EUROPEwerklocatieInterleuvenlaan, 1 3001 Heverlee, Vlaams-BrabantOnze klant is een internationaal bedrijf dat actief is in de medische sector. Zij dragen een warm hart toe aan zij die met hen samenwerken, ongeacht of je bezoeker, werknemer of klant bij hen bent.Zij staan voor innovatie en duurzame groei en zij dragen hun bedrijfswaarden hoog in het vaandel: respect, integriteit, zorg, kwaliteit en creativiteit. Zij willen maatschappelijk verantwoord ondernemen en geloven oprecht in het belang van...samenwerking. Hun doel is om altijd een betrouwbare partner te zijn waarbij het essentieel is dat alle relaties gebaseerd zijn op wederzijds respect, integriteit en begrip.Hun business draait om het verbeteren van het leven van mensen. Daarom werken zij hard aan een gezond evenwicht tussen ecologisch bewustzijn, economisch succes en het welzijn van de eigen medewerkers, klanten en de patiënten die zij dienen. Zij willen hun medewerkers de kansen bieden om zichzelf te ontplooien en te groeien in hun rol maar ook als mens.toon mindertoon meerOnze klant is een internationaal bedrijf dat actief is in de medische sector. Zij dragen een warm hart toe aan zij die met hen samenwerken, ongeacht of je bezoeker, werknemer of klant bij hen bent.Zij staan voor innovatie en duurzame groei en zij dragen hun bedrijfswaarden hoog in het vaandel: respect, integriteit, zorg, kwaliteit en creativiteit. Zij willen maatschappelijk verantwoord ondernemen en geloven oprecht in het belang van samenwerking. Hun doel is om altijd een betrouwbare partner te zijn waarbij het essentieel is dat alle relaties gebaseerd zijn op wederzijds respect, integriteit en begrip.Hun business draait om het verbeteren van het leven van mensen. Daarom...werken zij hard aan een gezond evenwicht tussen ecologisch bewustzijn, economisch succes en het welzijn van de eigen medewerkers, klanten en de patiënten die zij dienen. Zij willen hun medewerkers de kansen bieden om zichzelf te ontplooien en te groeien in hun rol maar ook als mens.toon mindertoon meersollicitatieprocedure.Benieuwd hoe het sollicitatieproces loopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5solliciteren is heel eenvoudig.Klik op de 'solliciteer nu'-knop, maak je profiel aan en motiveer waarom jij de beste kandidaat bent voor deze job. Tip: hou je profiel up-to-date, zodat je altijd snel kan solliciteren.2 van 5je ontvangt een bevestigingsmail.Zo weet je dat wij met je sollicitatie aan de slag gaan. Heel concreet bekijken we of jouw profiel beantwoordt aan de eisen van de job.3 van 5je komt in aanmerking!Dan nemen we contact op. We overlopen samen je cv en de verdere stappen van je sollicitatie (gesprek, testing, referenties, rondleiding, ...).4 van 5we bespreken je cv met onze klant.We maken hem duidelijk waarom jij de geknipte kandidaat bent. Zodra hij zijn feedback geeft - dat kan soms enkele dagen duren - brengen we je op de hoogte.5 van 5is het bedrijf enthousiast?…en ben jij dat ook nog altijd? Dan kan je het contract tekenen en is het tijd voor een feestje!contacteer ons.voor al je vragen neem contact op met.WDwillem de flandervacatures in je mailbox.Makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wilt? Dat kan met de Randstad jobagent!e-mailadres*frequentieIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van jobagents. verzendenJob alert succesvol aangemaakt.je motivatiesolliciteercontracttypecontracttypejobs per sectorjobs per sectorcontacteer onscontacteer onsmy Randstadmy Randstadvoor werkgeversvoor werkgeversRandstad Belgium nv (BE0402.725.291), Randstad Construct nv (BE0438.801.472), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Randstad

Gelijkaardige jobs

  • Purchasing Assistant

    Randstad

    • Heverlee, Vlaams Brabant
    Als purchasing assistant zal je administratieve ondersteuning bieden aan de diverse teams die zich bezighouden met alles wat te maken heeft met aankoop. Je functie heeft vooral bet…
    • 17 dagen geleden
    • Versneld solliciteren

    Bekijk vergelijkbare jobs:

  • Persoonlijk assistent

    Randstad

    • Heverlee, Vlaams Brabant
    • € 14,00 per uur
    Voor onze klant uit Heverlee zijn we op zoek naar een persoonlijk assistent Hij is slechtziend en heeft hulp nodig bij enkele licht huishouidelijke taken en boodschappen doen maar…
    • 24 dagen geleden
    • Versneld solliciteren