Weet jij precies wanneer het tijd is om bij te bestellen, nog vóór de stock op is?Dan ben jij misschien de aankoopbediende die onze technische projecten mee draaiende houdt. In deze functie ondersteun je de aankoopdienst in een bouwgerichte omgeving waar efficiëntie en structuur cruciaal zijn. Je schakelt vlot tussen administratie, interne communicatie en logistieke opvolging, steeds met oog voor detail en nauwkeurigheid.Wat je doet:
Beheren van voorraadniveaus en uitvoeren van tijdige bestellingen volgens het aankoopbeleid
Verwerken van interne aanvragen en opvolgen van projectgebonden aankopen en facturen
Aanmaken en onderhouden van artikel- en leveranciersgegevens in het ERP-systeem
Wat wij van jou vragen:
Gestructureerde, zelfstandige werker met sterke administratieve vaardigheden
Vlot in Excel en communicatief sterk, met goede kennis van het Frans
Ervaring in een aankoopomgeving is een troef
Wat wij jou bieden:
Een dynamische functie met impact op uitdagende infrastructuurprojecten
Flexibiliteit met tot 2 thuiswerkdagen per week
Aantrekkelijk loonpakket met verzekeringen, laptop, gsm, eco-cheques en 12 ADV-dagen
Collega's die samenwerken, ondersteunen én plezier maken
Ruimte om te groeien, initiatief te nemen en mee te bouwen aan de toekomst
Ben jij ook helemaal overtuigd van deze vacature? Solliciteer dan snel! Dat kan online, of via mail (construct.waregem@actief.be), via whatsapp (0470701150) of telefonisch (056151060). Je vindt ons ook terug op facebook: https://www.facebook.com/ActiefConstructWaregem.Marie-Laure, Saskia, Jan en Lieselot kijken er al naar uit om jou te leren kennen!