Medewerker VG registratie

AZORG

  • Aalst, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
Sinds januari 2025 gaan A.S.Z. en OLV Ziekenhuis met vereende krachten verder als AZORG. Met zes campussen (Moorselbaan Aalst, Merestraat Aalst, Asse, Geraardsbergen, Ninove en Wetteren), een indrukwekkend zorgvolume van o.a. 1 miljoen consultaties per jaar en een equipe van 450 artsen en 5.000 medewerkers bieden we zorg van A tot Z. Vanaf de eerste levensdag van onze patiënten tot aan het laatste moment willen wij zorgen voor een veilige, warme omgeving. AZORG wordt hét symbool van innovatie én warme zorg in de Vlaamse gezondheidszorg. Samen maken we het verschil!Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil je mee schrijven aan het ‘AZORG-verhaal’?Op dit moment zijn wij op zoek naar een medewerker VG-registratie.Wat houdt de functie in?
  • Het MZG-beleid van het ZH verder helpen ontwikkelen. Het vg-MZG beleid verder helpen uitrollen.
  • Processturing en procesbegeleiding van eindgebruikers en dit op de verschillende campussen.
  • Kwaliteitscontrole, verwerken en optimaliseren van MZG gegevens.
  • Opleiding van verpleegkundigen in vg-MZG, codering van vg-MZG en het gebruik van de softwaretoepassingen.
  • Opleiden van programmamanagers, hoofd- en (referentie)verpleegkundigen in vg-MZG-codering en de gebruikte softwaretoepassingen.
  • Sensibiliseren van artsen, programmamanagers, hoofdverpleegkundigen en verpleegkundigen over het belang van vg-MZG.
  • Coaching en motivering van de afdeling.
  • Uitvoeren van interne audits in het patiëntendossier ter controle van de registratiekwaliteit.
  • Operationele data-analyse en verwerking van de resultaten vg-MZG tot beleidsinformatie.
  • Verwerken van data tot feedback.
  • Geven van feedback aan lijnverantwoordelijken over de kwaliteit van registreren en de resultaten van interne audits.
  • Participatie aan intern en extern overleg.
Wie ben jij?
  • Bachelor in de verpleegkunde
  • Kennis van MZG is een pluspunt
  • Basis kennis MS-Office (Excel, Access, PowerPoint) en affiniteit met IT-toepassingen
  • Je bent sterk in administratieve taken
  • Je bent flexibel, communicatief, ordelijk en punctueel
  • Je hebt zin voor organisatie, bent analytisch-probleemoplossend ingesteld en kan synthetiseren
  • Je kan zelfstandig werken
Wat hebben wij jou te bieden?
  • Een job in een van de grootste ziekenhuizen waar oog is voor opleidingsmogelijkheden en zelfontplooiing.
  • Een 100% of minimum 50% jobtime contract van onbepaalde duur in een 38-uren week (kan gecombineerd worden met een zorgjob).
  • Je zal voornamelijk werken vanuit campus Merestraat en Moorselbaan.
  • Verloning volgens IFIC, groeps – en hospitalisatieverzekering, vergoeding extra prestaties en een personeelsrestaurant waar je aan voordelig tarief kan eten.
  • Een fijne werkomgeving waar collega’s elkaar een luisterend oor bieden
  • Leuke attenties en een fantastisch personeelsfeest
Hoe solliciteren?
  • Dien jouw kandidatuur in via onze jobsite.
  • Voeg bij jouw sollicitatie jouw CV, motivatiebrief, een uittreksel uit mycareer, jouw diploma en een uittreksel uit het strafregister model 596-2.
  • Na ontvangst van jouw kandidatuur bellen wij jou binnen een aantal werkdagen op voor een korte kennismaking.
  • Nadat we jou telefonisch hebben gecontacteerd bekijken we samen de mogelijkheden om een gesprek ter plaatse bij ons in het ziekenhuis in te plannen waar je meteen kennismaakt met de leidinggevende van de dienst.
  • Na het gesprek is er de mogelijkheid om een (halve) dag mee te lopen op de dienst.
  • Verloopt dit goed? Dan verwelkomen jou graag als collega bij ons in het ziekenhuis!
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Kelly De Smedt (HR Partner rekrutering) 053 72 47 37 of mail naar: kelly.de.smedt1@azorg.be

AZORG