Director of Customer Experience & Strategy
711
- West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Ontwikkelen en implementeren van een lange termijn CX-strategie, afgestemd op groei en klantgerichtheid.
- Optimaliseren en automatiseren van processen, met oog voor klantsegmentatie en gepersonaliseerde beleving.
- Gebruik van data, KPI's en kwaliteitsanalyses (QA) om inzichten te vertalen naar acties die klanttevredenheid verhogen.
- Analyseren van de kosten-baten structuur en het voorstellen en doorvoeren van optimalisaties.
- Aansturen, coachen en uitbouwen van het bestaande CX-team, inclusief managers, en inzetten op teamontwikkeling en empathisch leiderschap.
- Proactief inspelen op marktontwikkelingen, trends in customer service en iGaming, en implementatie van nieuwe tools en technologieën (zoals Zendesk).
- Sterke samenwerking met interne stakeholders zoals compliance, marketing en productontwikkeling om een naadloze spelerservaring te garanderen.
- Vertalen van complexe wetgevingswijzigingen naar heldere teamimpact, processen en plannen.
- Bewaken van de bedrijfscultuur terwijl je werkt aan schaalvergroting en professionalisering.
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende CX-rol, bij voorkeur binnen iGaming, technologie sector of service gerichte omgeving met een sterk regulerend karakter.
- Je hebt expertise in schaalvergroting, het uitrollen van KPI-gedreven customer service processen en het bouwen van klantgerichte strategieën.
- Je beschikt over aantoonbare ervaring in het bouwen en aansturen van klantgerichte teams die je verder laat groeien binnen een meer gestructureerd kader.
- Je combineert een data gedreven aanpak met empathisch leiderschap.
- Je volgt trends in customer service en de iGaming-markt op de voet en weet je netwerk in te zetten om 711 mee aan de top te houden.
- Een sleutelrol binnen het managementteam van een snelgroeiend en innovatief bedrijf.
- De kans om een toekomstbestendige CX-visie uit te tekenen en te implementeren.
- Veel autonomie en ruimte om impact te maken op strategie, cultuur en klantgerichtheid.
- Een familiale werkomgeving met korte lijnen, hoge betrokkenheid en een team waar snelheid, kwaliteit en passie hand in hand gaan.
- Een aantrekkelijk salarispakket, inclusief bonusregeling en de mogelijkheid tot hybride werken.