Payroll Administrator in HR omgeving

Bright Plus

  • Antwerpen
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 26 dagen geleden
DescriptionBen jij een veelzijdige administratieve professional die accuraat werkt en proactief is? Heb je een leergierige instelling en ben je nieuwsgierig naar de werking van een payroll afdeling? Dan is deze job in Antwerpen op jouw lijf geschreven!Als Payroll Administrator heb je een heel gevarieerd takenpakket, enkele taken hiervan zijn:
  • Het opvolgen en in orde maken van payroll-gerelateerde zaken zoals het opstellen van contracten.
  • Je geeft advies over de sociale wetgeving, dit samen met het juridisch team.
  • Je staat in voor het beheer van lonen, hierbij de recuperatie van de te veel betaalde lonen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratie van de interim collega’s in het buitenland.
  • Je behoudt een overzicht van alle subsidiemogelijkheden voor onze groep.
ProfileNaar wij zijn we op zoek?
  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma en een eerste relevante ervaring binnen administratie.
  • Het onderwerp loonsverwerking spreekt jou aan, je bent bereid hierover meer te leren.
  • Kennis van de sociale wetgeving is zeker een pluspunt.
  • Je kan goed overweg met Excel en je bent een heel nauwkeurig persoon.
  • Je bent iemand die zowel in team als individueel kan werken en je bent niet bang om initiatief te nemen. Daarnaast ben je een echte people person.
  • Je spreekt vloeiend Nederland en je bent vlot in het Frans zowel schriftelijk als mondeling.
CompanyJe werkt in een gekend bedrijf actief binnen HR.

Bright Plus