Technisch bestelcoördinator

Actief Interim

  • Hansbeke, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Wil jij graag een job met verantwoordelijkheid bij een gekende speler? Heb je stiekem wel een passie voor keukens en technische snufjes? Ben jij iemand die steeds graag alles op "rolletjes" laat lopen? Wil jij graag de kans om door te groeien op termijn? Super! Lees dan zeker verder.Het bedrijf is een familiebedrijf, die al meer dan 100 jaar ervaring heeft op vlak van keukens. Met hun meer dan 15 toonzalen, kunnen hun klanten overal bij hen terecht. Hierbij staat een optimale klantenservice steeds met stip op nummer één. Een persoonlijke service en professioneel advies, maakt hen tot wie ze zijn. Elke klant is uniek en elke keuken is dit ook. Zin om verder mee te bouwen aan dit verhaal?Jouw dag zal er als volgt uit zien:
  • Technische controles uitvoeren op de tekeningen, je bent altijd op zoek naar het juiste plaatje
  • Orderverwerking, hierbij komen je puzzel skills goed van toepassing
  • Opvolging na verkoop, de klant kan bij jou terecht voor vragen en advies
  • Bestellingen plaatsten, hier ben jij de chef-kok
  • Eigen dossiers bewerken en afwerken
  • Telefonie en mailing
  • Algemene administratie
Wat wij van jou vragen:
  • Je behaalde een bachelor diploma in een technische richting of je deed alreeds ervaring op die kan toegepast worden in deze job, accurate kennis van keukens is hierbij belangrijk
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, dit voor een optimale communicatie met collega's en klanten, een mondje Frans kan ook goed van pas komen
  • Je kan vlot overweg met softwaretoepassingen, dagelijks zal je werken met Microsoft Dynamics, CRM-programma en tekenprogramma Winner
  • Je gaat steeds organisatorisch en nauwkeurig te werk, je zal vaak bezig zijn met veel verschillende bestellingen, waarbij het belangrijk is dat alles klopt
  • Communicatief sta je ook sterk in je schoenen, jij bent tenslotte dagelijks de spilfiguur tussen de klant, de leverancier en het team
Wat wij jou bieden:
  • Onmiddellijk vast contract, bespreekbaar volgens ervaring
  • Fulltime job, van maandag tot vrijdag
  • Optie om op zaterdag te werken, 1 andere dag per week vrij te kiezen dan
  • 39 uren/week
  • Starten om 8u45-17u (donderdag 8u30-17u), pauze tussen 12u30 en 13u
  • 6 betaalde ADV dagen
  • 20 dagen verlof (11 collectief) en 9 dagen vrij te kiezen
  • Maaltijdcheques
  • Netto-onkostenvergoeding
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Team van 12 personen, familiale sfeer op de werkvloer
  • Op vrijdagnamiddag, een hapje en een drankje
  • Tijdens de middagpauze kan je wandelen in het park
  • Jaarlijks personeelsfeest (diner en optredens)
  • Weekend als teambuilding
  • VIP tent tijdens de ronde van Vlaanderen
  • Kans om beurzen en nieuwe openingen bij te wonen
  • Sollicitatieprocedure: 1ste gesprek telefonisch, 2de gesprek fysiek met HR en manager
  • Snelle opstart
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Motto: er wordt geloond naar werken en prestaties gaan niet onopgemerkt voorbij
Solliciteren doe je zo:
  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven
Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630Na je sollicitatie, zal Anissa, Sarah of Valerie je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Actief Interim