Inside sales

Accent Jobs

  • Aartselaar, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Wij bieden jouVoor deze functie voorziet het bedrijf:
  • Onmiddellijk een vast contract
  • Contract 40u
  • Mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk per week
  • Loon volgens ervaring
  • Maaltijdcheques
  • Mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk per week
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
FunctieomschrijvingIn deze vacature van INSIDE SALES bestaat je takenpakket uit:20% Klantadvies & Ondersteuning
  • Beantwoorden van commerciële en toepassingsgerichte vragen van klanten.
  • Adviseren over de juiste productkeuze op basis van klantbehoeften en technische richtlijnen.
  • Onderhouden van klantcontacten via telefoon en e-mail om een optimale dienstverlening te garanderen.
  • Commerciële kansen kunnen herkennen door de behoeften van de klant te bevragen en te begrijpen.
  • Klantenbehoeften kunnen vertalen naar concrete oplossingen in ons gamma.
25% Productselectie
  • Analyseren van projectinformatie en wensen van de eindklant.
  • Uitvoeren van berekeningen aan de hand van rekentools om het benodigde vermogen te bepalen.
  • Adviseren over en bepalen van de meest geschikte installatie op basis van berekeningen en klantvereisten.
  • Afstemmen met de collega's van product management indien nodig voor complexere selecties.
30% Offertebeheer en opvolging
  • Opstellen en uitwerken van offertes met correcte prijzen, productinformatie en voorwaarden.
  • Zelfstandig opvolgen van offertes (
  • Registreren en beheren van offertes in het ERP/CRM-systeem.
20% Klantrelatiebeheer
  • Autonoom beheren en opvolgen van een portefeuille van klanten met een potentieel
  • Uitbouwen en versterken van klantrelaties door proactieve opvolging.
  • Signaleren van nieuwe verkoopkansen en inspelen op commerciële opportuniteiten.
  • Beheer en opvolging van B2C leads om de particuliere markt te bereiken en nieuwe verkoopkansen te creëren en om te zetten.
5% Administratieve en commerciële ondersteuning
  • Verwerken en up-to-date houden van klant- en offertegegevens in het CRM-systeem.
  • Zorgen voor een gestructureerde en nauwkeurige administratie rondom offertes en klantgegevens.
  • Samenwerken met de collega's van de verkoop buitendienst / logistieke / financiële afdeling om een vlotte afhandeling van klantverzoeken te garanderen.
Jouw profielVoor deze vacature van INSIDE SALES zoeken we volgend profiel:
  • Je hebt reeds een bewezen ervaring op een commerciële binnendienst
  • Je hebt ervaring met het zelfstandig verkoopkansen signaleren en deze ook actief (telefonisch) op te volgen
  • Je bent administratief nauwkeurig
  • Je hebt ERP/CRM-ervaring (PC vaardig)
  • Je hebt technische affiniteit, dit hoeft zeker niet diepgaand te zijn
  • Je spreekt en schrijft zeer vlot Nederlands.
  • Je spreekt ook voldoende Frans om een telefoongesprek in het Frans te voeren en om de persoon op een klantvriendelijke manier te woord te staan en door te verbinden.
Daarnaast ben je:
  • Gedreven & proactief
  • Communicatief sterk
  • Goede luisteraar naar de noden van klanten daarop inspelen.
  • Oplosser van problemen
  • Zelfstandig
  • Doorzetter
BedrijfsinformatieOnze klant is een familiebedrijf een echte KMO.
Er heerst een zeer informele cultuur, iedereen kent iedereen en iedereen wordt aangesproken met de voornaam.
Ze zitten in een modern kantoor.Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.11/7/2025,Antwerpen,Administratie, Sales & verkoopSales binnendienstBediendeBediendeDag-Voltijds503277

Accent Jobs