Tijdelijke commerciele assistent mei tot september

Tempo-Team

  • Brussel
  • € 2.700-3.500 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 24 dagen geleden
We zijn op zoek naar een commercieel assistent voor een periode van 2 maanden, voor onze klant gevestigd in Brussel.De taken die je als commercieel assistent zult uitvoeren, zijn als volgt:1. Ondersteunen van de administratieve verantwoordelijkheden van de afdeling Office Agency door teamleden te helpen bij hun taken. ...- Invoeren van nieuwe eigendommen, kansen, prospects en regelmatige update van de database van de afdeling.2. Organiseren en uitvoeren van marketingacties, e-mailcampagnes en voorbereiden van klantpresentaties.3. Uitvoeren van controles ter voorkoming van witwassen.4. Opstellen van casestudy's en deze vertalen naar het Nederlands, Frans en Engels.
- Ondersteuning bij de maandelijkse update van de kostenprognoses van de afdeling.5. Assistentie verlenen bij de facturatie van klanten en leveranciers.
- Afhandelen van telefoongesprekken en de opvolging ervan.
- Ondersteuning bieden aan collega's bij hun taken en vragen met betrekking tot IT-problemen.
- Plannen van vergaderingen, afspraken beheren en evenementen organiseren zoals het kerstdiner, teambuildingactiviteiten, zomerlunch, enz.
Toon meerWe zijn op zoek naar een commercieel assistent voor een periode van 2 maanden, voor onze klant gevestigd in Brussel.De taken die je als commercieel assistent zult uitvoeren, zijn als volgt:1. Ondersteunen van de administratieve verantwoordelijkheden van de afdeling Office Agency door teamleden te helpen bij hun taken.
- Invoeren van nieuwe eigendommen, kansen, prospects en regelmatige update van de database van de afdeling.2. Organiseren en uitvoeren van marketingacties, e-mailcampagnes en voorbereiden van klantpresentaties.3. Uitvoeren van controles ter voorkoming van witwassen.4. Opstellen van casestudy's en deze vertalen naar het Nederlands, Frans en Engels.
- Ondersteuning bij de maandelijkse update van de kostenprognoses van de afdeling.5. Assistentie verlenen bij de facturatie van klanten en leveranciers.
- Afhandelen van telefoongesprekken en de opvolging ervan.
- Ondersteuning bieden aan collega's bij hun taken en vragen met betrekking tot IT-problemen.
- Plannen van vergaderingen, afspraken beheren en evenementen organiseren zoals het kerstdiner, teambuildingactiviteiten, zomerlunch, enz.ervaringjouw aanbod- Heb je 1 tot 5 jaar ervaring in administratief werk?
- Spreek je vloeiend Nederlands, Frans en Engels?
- Beheers je MS Office?
- Ben je proactief, heb je een hands-on mentaliteit en uitstekende organisatorische vaardigheden?
- Heb je interesse in vastgoed, ben je communicatief, open en hou je van teamwork?Ons aanbod- Wij bieden een salaris tussen 2700€ en 3500€, maaltijdcheques en een vergoeding voor woon-werkverkeer aan.
- Wij bieden een korte opdracht van 2 maanden in het hart van Brussel, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.bedrijfsprofielOnze klant is wereldwijd marktleider in advies voor zakelijk vastgoed, gedreven door een diep gewortelde ondernemersgeest. Ze helpen hun klanten bij het kopen, bouwen, betrekken, beheren en investeren in verschillende soorten commercieel, industrieel, hotel-, residentieel en commercieel vastgoed.Onze klant is wereldwijd marktleider in advies voor zakelijk vastgoed, gedreven door een diep gewortelde ondernemersgeest. Ze helpen hun klanten bij het kopen, bouwen, betrekken, beheren en investeren in verschillende soorten commercieel, industrieel, hotel-, residentieel en commercieel vastgoed.Het sollicitatieprocesBenieuwd hoe het sollicitatieproces verloopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5Je solliciteertYess! Je hebt een job gevonden die bij je past! Solliciteer snel met je My Jobspace-account en motiveer waarom jij de perfecte kandidaat bent.2 van 5We nemen contact met je op!We bevestigen jouw sollicitatie per mail. Zo weet jij dat wij aan de slag gaan met jouw sollicitatie. We bekijken snel of je sollicitatie voldoet aan de eisen van de vacature.3 van 5Je komt in aanmerking voor de job!Als je sollicitatie in aanmerking komt, nemen we snel contact met je op. We overlopen samen je cv en bespreken de volgende stappen. (Een gesprek, testings, een rondleiding...)4 van 5We bespreken je kandidatuur met de klantWe bespreken jouw sollicitatie en cv met onze klant en geven aan waarom wij jou de perfecte kandidaat vinden. Zodra de klant zijn goedkeuring geeft, brengen we jou snel het goede nieuws.5 van 5Proficiat! Je hebt de job.Zijn de klant en jij zelf enthousiast? Yes! Dan is het tijd om je contract te tekenen. Gefeliciteerd! We bereiden je hierna goed voor op je eerste werkdag.Neem contact met ons opVragen? Neem contact met ons op.O&Ornella & ArnaudGerelateerde jobs
  • Vorst, Brussels Hoofdstedelijk Gewest
  • Tijdelijk met uitzicht op vast
Hou je van evenementen en wil je werken in een gezellige en motiverende sfeer? We verwachten je om ons team te versterken voor onze vestiging in Brussel (Forest).Als Internal Client Advisor ben je onder verantwoordelijkheid van de commercieel verantwoordelijke.- Je adviseert, behoudt klanten en breidt je klantenportefeuille uit.- Je begeleidt klanten op het gebied van tafeldecoratie en informeert hen over nieuwe markttrends.- Je registreert en volgt offertGepubliceerd 26 maart 2024Hou je van evenementen en wil je werken in een gezellige en motiverende sfeer? We verwachten je om ons team te versterken voor onze vestiging in Brussel (Forest).Als Internal Client Advisor ben je onder verantwoordelijkheid van de commercieel verantwoordelijke.- Je adviseert, behoudt klanten en breidt je klantenportefeuille uit.- Je begeleidt klanten op het gebied van tafeldecoratie en informeert hen over nieuwe markttrends.- Je registreert en volgt offert
  • Wemmel, Vlaams-Brabant
  • Vast
  • €16.00 per uur
Voor een supermarkt in Kraainem zijn we op zoek naar een voltijds assistent manager voor 36 uren per week. Je krijgt onmiddellijk een vast contract van 6 maanden! Daarna de mogelijkheiden van een onbepaalde tijd. Je werkt van maandag tot en met zaterdag in een variabel uurrooster met uren tussen 7u en 20u. Naast een aantrekkelijk salaris krijg je ook extralegale voordelen zoals maaltijdcheques. Wat zijn jouw taken als assistent manager?- je bent de rechterGepubliceerd 18 maart 2024Voor een supermarkt in Kraainem zijn we op zoek naar een voltijds assistent manager voor 36 uren per week. Je krijgt onmiddellijk een vast contract van 6 maanden! Daarna de mogelijkheiden van een onbepaalde tijd. Je werkt van maandag tot en met zaterdag in een variabel uurrooster met uren tussen 7u en 20u. Naast een aantrekkelijk salaris krijg je ook extralegale voordelen zoals maaltijdcheques. Wat zijn jouw taken als assistent manager?- je bent de rechter
  • Zaventem, Vlaams-Brabant
  • Tijdelijk met uitzicht op vast
  • €2,250 per maand
Als verkoopmedewerker in de motorwinkel zal je instaan voor volgende taken:- Je ontvangt de klanten in de showroom en begeleidt hen bij het maken van hun keuze in motorfietskledij en -accessoires.- Je ondersteunt het team in de verkoop van motorfietsen- Je helpt mee met de afrekening aan de kassa- Je zorgt ervoor dat de winkel er steeds piekfijn bij ligtGepubliceerd 12 maart 2024Als verkoopmedewerker in de motorwinkel zal je instaan voor volgende taken:- Je ontvangt de klanten in de showroom en begeleidt hen bij het maken van hun keuze in motorfietskledij en -accessoires.- Je ondersteunt het team in de verkoop van motorfietsen- Je helpt mee met de afrekening aan de kassa- Je zorgt ervoor dat de winkel er steeds piekfijn bij ligtJobs per mailSnel en makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wil? Dat kan met de Tempo-Team Job Agent!E-mailadres*FrequentieVerzendenIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van Job Agent-mails..Je Job Agent werd succesvol aangemaakt.Jouw motivatieSolliciteerContracttypeContracttypeJobs per sectorJobs per sectorContacteer onsContacteer onsMy JobspaceMy JobspaceTempo-TeamOp zoek naar tijdelijk werk als interim of een vast contract? Of zoek je de beste studentenjobs of een flexijob? Of je nu net van de schoolbanken komt of al heel veel ervaring hebt, wij doen er alles aan om zo snel mogelijk de uitdaging te vinden die bij je past.Tempo-Team nv (BTW BE0428.327.551), Tempo-Team at Home nv (BTW BE0467.127.056), Tempo-Team Construct nv (BTW BE0632.585.993) en Tempo-Team Professionals nv (BTW BE0434.480.717), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Tempo-Team