
Assistent store manager | Elektro en Multi Media
- Roeselare, West-Vlaanderen
- € 2.879 per maand
- Vast
- Voltijds
- Iedereen die als Assistent Storemanager begint, krijgt 2878,80 euro bruto per maand
- Maaltijdcheques van 7,50 euro per gewerkte dag, met een eigen bijdrage van 1,09 euro
- Verplaatsingsvergoeding bepaald volgens paritair comité 311
- Een uitzendperiode via Accent van minstens 65 werkdagen
- Na jouw uitzendperiode heb je recht op een maandelijks commissieloon, gebaseerd op het behalen van jouw persoonlijke targets. Dit ligt gemiddeld op 350 euro bruto per maand, voor iemand met 1 jaar ervaring
- Na 6 maanden krijg je 12% personeelskorting
- Een uurrooster dat je 5 weken op voorhand weet
- Je bent zondag en een extra dag in de week vrij, omdat je elke zaterdag werkt
- Overuren zijn uitzonderlijk, maar kunnen indien van toepassing wel gerecupereerd worden
- Nooit werken op feestdagen
- Je wordt dubbel betaald op (koop)zondagen
- Opleidingen in de winkel en op een online platform
- Groepstrainingen op het hoofdkantoor of bij een leverancier
- Doorgroeimogelijkheden binnen jouw winkel en regio
- Loon naar werken bij het behalen van jouw persoonlijke targets
- Een actieve job met veel sociaal contact
- Je werkt samen met de Shopmanager om de winkel te laten groeien
- Je helpt de Shopmanager met het begeleiden van het team
- Je stuurt je collega's bij om hun targets te halen
- Je vervangt de Shopmanager als hij/zij er niet is
- Je bent het aanspreekpunt voor je collega's
- Je staat zelf ook actief in de verkoop
- Je helpt klanten met het kopen van elektrische apparaten zoals bijvoorbeeld: telefoons, spelcomputers, wasmachines en televisies
- Je verkoopt naast deze apparaten ook extra accessoires en diensten die passen bij wat de klant wil kopen
- Je zorgt dat de winkel er altijd netjes en mooi uitziet
- Samen met je collega's werk je om jouw verkoopdoelen te halen
- Je geeft klanten advies dat bij hen en het gezochte product past
- Je zorgt dat je altijd weet wat er nieuw is
- Je houdt de bestellingen voor klanten goed bij
- Je haalt producten uit het magazijn
- Je vult producten aan in de winkel
- Je maakt bestelbonnen op
- Je rekent de klanten af aan de kassa
- Nieuwe spullen geef je een plaatsje in het magazijn of in de winkel
- Je hebt minimum 2 tot 3 jaar ervaring als Assistant Storemanager
- Je hebt reeds gewerkt met KPI's
- Je kan planningen opmaken
- Je kan mensen coachen en ziet hen graag groeien
- Je bent bereid om 6 maanden training te volgen in verschillende winkels in jouw buurt voordat je een vaste winkel krijgt
- Je hebt een rijbewijs en een eigen wagen
- Je hebt al gewerkt in de verkoop of in het geven van advies aan klanten
- Je hebt interesse in elektrische apparaten, kennis is een pluspunt
- Je praat makkelijk met klanten en bent vriendelijk
- Je durft op klanten afstappen
- Je vindt het fijn om te werken met targets
- Je aarzelt niet om extra accessoires of diensten bij te verkopen
- Je bent een hardseller, zonder de klantvriendelijkheid uit het oog te verliezen
- Je werkt graag samen met anderen maar je kunt ook goed alleen werken
- Je werkt elke zaterdag en bent zondag én een extra dag in de week vrij
- Je kunt makkelijk naar de winkel komen en kunt bijspringen in een andere winkel als een collega ziek is