
Customer Service Agent
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- Beheer en correcte invoer van de ontvangen klantbestellingen (mail, fax, telefoon,…);
- Verwerken en monitoren van diverse klant vraagstukken, zoals opvolging van de leveringen van producten, backorders, levertermijn, arbitrage, transporteur, retours, etc.
- Documentair beleid van de bestellingen (archivering, scan,…);
- Opvolging van de klantenklachtendossiers naar aanleiding van het verzoek van de klachtenverantwoordelijke (prijsklacht, levering, retour, kredietnota,…);
- De binnenkomende telefoongesprekken verwerken en dit door een positieve houding dat een goed beeld van ons bedrijf weerspiegelt;
- Back-up verzekeren van de dienst Customer Service
- U hebt minstens een bachelordiploma in administratie of hebt aantoonbare ervaring in dit domein;
- Een relevante ervaring in een soortgelijke functie is een plus punt;
- U hebt een uitstekende beheersing van gesproken en geschreven Frans en Nederlands, Engels is een pluspunt;
- U hebt IT-kennis, met name in MS Office (PowerPoint, Word, Excel);
- Kennis van SAP is een troef;
- U bent gestructureerd, stressbestendig, proactief, flexibel en administratief bekwaam.
- Een marktconform salaris;
- Een bekend, dynamisch en corporate werkomgeving;
- Een voltijds contract tot eind oktober van 38 uren per week met mogelijkheid tot verlenging tot eind 2025;
- Talrijke extralegale voordelen (maaltijdcheques, 100% terugbetaling van de kosten voor openbaar vervoer, etc);
- Een werk met een menselijk gezicht;
- Gemakkelijke bereikbaarheid met het openbaar vervoer