Stage events stations (bachelor)

De spoorwegen

  • Brussel
  • Training
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Wat kan je bijleren met deze stage?In ons team organiseren en faciliteren we events van derden in de Belgische stations en activiteiten van NMBS om de klantbeleving te versterken. We staan in voor de coördinatie en de goede uitvoering van deze events.Welke taken zal je uitvoeren?
  • Je behandelt inkomende aanvragen voor evenementen van derden in de Belgische stations en staat in voor de coördinatie en de goede uitvoering ervan.
  • Je werkt mee aan het uitwerken van een visie en nationale strategie voor de organisatie van evenementen door derden in de stations en helpt mee aan het maken van een praktijkgericht portfolio die het potentieel van onze locaties in kaart brengt.
  • Je staat mee in voor prospectie, desktopresearch en marktonderzoek en helpt mee aan het opbouwen en onderhouden van relaties met nationale en internationale evenementenorganisatoren en -organisaties.
Is deze stage iets voor jou?
  • Onderwijsniveau: Bachelor/volwassenenonderwijs
  • Studierichting: Communicatiewetenschappen, Eventmanagement, Projectmanagement
  • Duur stage: minimum 2 maanden
  • Periode stage: vanaf september 2024
  • IT-kennis: MS Office
  • Talenkennis: Nederlands en/of Frans
Wat mag je van ons verwachten?
  • Een kijk achter de schermen bij NMBS
  • Meewerken aan de duurzame mobiliteit van morgen
  • Onbeperkt treinreizen in België tijdens je stageperiode
Waar bevindt je stageplaats zich?Jouw stageplaats bevindt zich op 5 min. wandelen van het station Brussel-Zuid.What's next ?
  • Je solliciteert voor deze stageplaats.
  • Als we denken dat je over het juiste profiel beschikt én er een stagebegeleider beschikbaar is tijdens je stageperiode, zullen wij je uitnodigen voor een gesprek.
  • We laten je weten of we je een stage kunnen aanbieden.
Vragen?Over de selectieprocedure?02/6071000Over de inhoud?0499/697483Brussel / Bruxelles, BE, 1000Marketing, communication & salesStagiairsBrussel / Bruxelles“Klanttevredenheid blijven verbeteren, dat vind ik enorm boeiend.”Glenn, communication officer“Dinsdag is mijn favoriete dag.”Marie, digital communication“Wij zijn de stem van NMBS.”Soumaya, verkeersinfobediende“Ik wist niet dat je voor jobs in retail ook bij NMBS terecht kon.”Pavel, accountmanager“Ik bied oplossingen voor de mobiliteitsproblemen van bedrijven.”Olivier, B2B mobility advisor“Wat er zo leuk aan is? Elke dag is anders.”Miguel, commercieel bediende

De spoorwegen