
Administratief Logistiek Medewerker
- Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je verwerkt gegevens nauwkeurig in ons intern systeem en controleert deze op volledigheid en juistheid.
- Je registreert en valideert kosten, en bewaart het overzicht over de verschillende dossiers.
- Je koppelt transportdocumenten, e-mails en andere relevante informatie correct aan de juiste boekingen.
- Je beantwoordt administratieve vragen van klanten, leveranciers en collega’s en volgt deze proactief op.
- Je biedt administratieve ondersteuning aan het operationele team en denkt actief mee over optimalisaties binnen de processen.
- Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak in een logistieke richting of je bent gelijkwaardig door ervaring. Je hebt al eerder gewerkt als logistiek medewerker of administratief medewerker transport.
- Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Engels. Een goede kennis van het Frans en het Duits is een pluspunt.
- Je kan vlot werken met Excel en een ERP pakket.
- Je bent communicatief sterk en schakelt vlot tussen verschillende interne en externe partijen.
- Je werkt gestructureerd, kan prioriteiten stellen en hebt oog voor detail.
- Je komt terecht in een bedrijf dat actief is in de logistieke sector.
- Het gaat om een vaste rol op fulltime basis.
- Je werkt met een glijdend uursysteem tussen 7u30 en 18u.
- Naast het brutoloon ontvang je ook een mooi pakket aan extralegale voordelen. Zo krijg je maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. Ook is er de mogelijkheid om een fiets te leasen.
- Als je met de wagen komt, is er gratis parking voorzien. Mits een wandeling van 10 minuten, geraak je er ook met de tram.