Support Agent Digital Banking - Axa Crelan (goede kennis Frans)

Konvert

  • Diegem, Vlaams Brabant Antwerpen
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
João, Ivanka en Tatjana van Konvert Antwerpen zoeken een support agent voor AXA Crelan. Het Customer Care Team staat dagelijks de bankagenten, makelaars en klanten bij in het beantwoorden van al hun telefonische en schriftelijke vragen betreffende de door de Bank aangeboden producten zoals Home- en Mobile banking, kredieten, rekeningen, spaar- en beleggingsproducten,… Jouw taken?
  • Je kan moeilijkere of problematieke vragen analyseren, interpreteren en een aangepaste oplossing vinden.
  • Naar aanleiding van vragen, contacteer je de agenten om hun zelfredzaamheid te verbeteren bij het gebruik en de kennis van de toepassingen en de procedures.
  • Om doorverwijzing naar een tweede lijn zo veel mogelijk te beperken, bouw je continu je kennis op op het vlak van producten, diensten, processen en applicaties en je houdt ze up-to-date.
  • Je schrijft alle calls/mails correct weg en op basis daarvan stel je suggesties voor.
  • Je formuleert verbeteringsvoorstellen en vereenvoudigt de bestaande processen.
  • Je durft beslissingen nemen en bellen schrikt je niet af.
  • Je bent stressbestendig en houdt van een kwaliteitsvolle service.
  • Je werkt graag in teamverband en draagt aldus bij tot het behalen van een sterk groepsresultaat.
  • Je spreekt goed Nederlands en Frans.
  • Je hebt enige kennis van digitaal bankieren.
Zich voorstellen aan de telefoon De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...). Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...). Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen. De klant informeren over de kenmerken van de producten De klant adviseren bij zijn keuze. De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...). De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren. Contact opnemen met klanten en potentiële klanten De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Van zodra training afgelopen is en autonoom werken mogelijk (gemiddeld na 2 à 3 maanden).
  • 3 dagen per week thuis en 2 vaste dagen op kantoor werken.
  • Je krijgt een doorgedreven training van 4 weken voor je begint.
  • Je werkt in Berchem (vlot bereikbaar!) - Theorie en on the job, 4 weken alvorens zelfstandig te kunnen werken
  • Opdracht tot en met minstens sept 2024 met kans op samenwerking lange termijn.

Konvert