
Sales Support
- Diegem, Vlaams Brabant
- € 36.000-42.000 per jaar
- Vast
- Voltijds
- Het verwerken, opvolgen en organiseren van klantaanvragen, zowel bij juridische als technische kwesties.
- Het informeren en adviseren van B2B- en B2C-klanten over de aangeboden producten.
- Het analyseren van dossiers en het voorstellen van de meest geschikte win-winoplossing voor zowel klant als bedrijf.
- Het onderhouden van regelmatig contact en nauwe samenwerking met interne collega's (technische dienst, juridische dienst, sales team en klantendienst) om klantvragen en problemen adequaat op te lossen.
- Voorstellen doen om bestaande procedures te verbeteren en het werk van de afdeling efficiënter te maken.
- Het waarborgen van een professioneel en grondig opvolgingstraject bij lopende kwesties, zodat klanten steeds correct en klantgericht geholpen worden.
- Je hebt reeds ervaring in een ondersteunde rol.
- Je hebt een goede kennis van Microsoft Office-toepassingen (excel kennis is een grote plus).
- Je bent klantgericht en hebt een nauwkeurige werkhouding.
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Frans (geschreven & gesproken).
- Je werkt goed in teamverband, maar kan ook zelfstandig functioneren.
- Je hebt een probleemoplossende instelling.
- Een langetermijncontract, met een eerste tewerkstelling via Page Personnel (6 maanden), gevolgd door een vast contract bij positieve evaluatie.
- Aantrekkelijke extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, ecocheques, transportvergoeding (100%) en bonussen.
- De mogelijkheid om na de inwerkperiode twee dagen per week van thuis uit te werken.
- Een veelzijdige functie binnen de retailsector.
- Een moderne en gemakkelijk bereikbare werkomgeving, vlak naast het treinstation van Diegem.
- De kans om waardevolle ervaring op te bouwen binnen het supportteam.
- Een collegiaal en ondersteunend team dat je begeleidt zodat je snel zelfstandig aan de slag kan.