IT Servicedesk Engineer
Lidl
- Merelbeke, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je ondersteunt onze +/- 1300 users met al hun vragen over onze hardware en software, dit zowel in onze distributiecentra als op hoofdkantoor. Hiervoor werk je met een ticketsysteem gebaseerd op ServiceNow.
- Je communiceert jouw oplossingen op een correcte manier naar de eindgebruiker.
- Je (her)installeert hardware en dit voor een brede waaier aan apparaten, zoals desktops, laptops, smartphones, printers, pick by voice toestellen, pda’s,..
- Je bemant in een beurtrol onze hotline, waar je binnenkomende calls beantwoordt en alle nieuwe tickets dispatcht.
- Je deelt je kennis met je collega’s door bestaande documentatie te updaten of door nieuwe knowledgeartikels aan te maken.
- Je bent klantgericht en houdt ervan om altijd de juiste oplossing te vinden.
- Je behaalde een bachelor diploma in een IT richting. Of je behaalde je secundair diploma aangevuld met extra IT opleidingen en/of een paar jaar relevante ervaring.
- Je hebt een technische IT-achtergrond en kennis van Windows 10, M365, AD, SCCM, Citrix… is een pluspunt.
- Je communiceert professioneel assertief in Nederlands, Frans en Engels.
- Je bent sterk in administratieve taken. Je plant en organiseert je werk zelfstandig en weet prio’s te bepalen.
- Je neemt initiatief en legt verbetervoorstellen voor.
- Je bent in het bezit van het ITIL V4 foundation certificaat, of de ITIL best practises zijn geen onbekend terrein voor jou.
- Een eerste ervaring achter de rug op een Servicedesk is een pluspunt.
- Een rol in een internationaal bedrijf en in een IT afdeling in volle groei waar we werken aan uitdagende IT projecten.
- Een functie met zowel interne als externe opleidingsmogelijkheden en waar je leert van al je IT collega’s.
- Een job waar je terecht komt in het meest enthousiaste team van ons hoofdkantoor waar de sfeer er altijd in zit.
- Een rol met verantwoordelijkheid en waar je zelf initiatief neemt.
- Een 36 uren week waarbij je werkt in een rotatiesysteem tussen 7u en 17u.
- Een functie met potentiële doorgroeimogelijkheden binnen onze IT-afdeling. Ofwel groei je verder als projectleider, netwerk of system engineer of ga je verder binnen de Servicedesk.
- Een mooi loon aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, gsm-vergoeding en abonnement en een bedrijfsrestaurant waar je gezond en lekker luncht.