IT Servicedesk Engineer

Lidl

  • Merelbeke, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 24 dagen geleden
OverzichtOnze IT afdeling bestaat uit 3 subafdelingen en is 40 medewerkers sterk. Zij garanderen een feilloze werking van ons complex IT landschap en bouwen dagelijks verder aan onze IT strategie. De afdeling Business Solutions staat in voor het optimaliseren en vernieuwen van bestaande technologieën en processen in onze distributiecentra en winkels. Terwijl ons Infrastructure Management team de huidige IT infrastructuur optimaal laat functioneren en voorbereidt op de toekomst. Als Servicedesk engineer kom je op onze Service & Support afdeling terecht waar je onze medewerkers ondersteunt bij al hun IT vragen. Hoe ziet je job eruit?
  • Je ondersteunt onze +/- 1300 users met al hun vragen over onze hardware en software, dit zowel in onze distributiecentra als op hoofdkantoor. Hiervoor werk je met een ticketsysteem gebaseerd op ServiceNow.
  • Je communiceert jouw oplossingen op een correcte manier naar de eindgebruiker.
  • Je (her)installeert hardware en dit voor een brede waaier aan apparaten, zoals desktops, laptops, smartphones, printers, pick by voice toestellen, pda’s,..
  • Je bemant in een beurtrol onze hotline, waar je binnenkomende calls beantwoordt en alle nieuwe tickets dispatcht.
  • Je deelt je kennis met je collega’s door bestaande documentatie te updaten of door nieuwe knowledgeartikels aan te maken.
Wie ben jij?
  • Je bent klantgericht en houdt ervan om altijd de juiste oplossing te vinden.
  • Je behaalde een bachelor diploma in een IT richting. Of je behaalde je secundair diploma aangevuld met extra IT opleidingen en/of een paar jaar relevante ervaring.
  • Je hebt een technische IT-achtergrond en kennis van Windows 10, M365, AD, SCCM, Citrix… is een pluspunt.
  • Je communiceert professioneel assertief in Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bent sterk in administratieve taken. Je plant en organiseert je werk zelfstandig en weet prio’s te bepalen.
  • Je neemt initiatief en legt verbetervoorstellen voor.
  • Je bent in het bezit van het ITIL V4 foundation certificaat, of de ITIL best practises zijn geen onbekend terrein voor jou.
  • Een eerste ervaring achter de rug op een Servicedesk is een pluspunt.
Wat krijg jij van ons?
  • Een rol in een internationaal bedrijf en in een IT afdeling in volle groei waar we werken aan uitdagende IT projecten.
  • Een functie met zowel interne als externe opleidingsmogelijkheden en waar je leert van al je IT collega’s.
  • Een job waar je terecht komt in het meest enthousiaste team van ons hoofdkantoor waar de sfeer er altijd in zit.
  • Een rol met verantwoordelijkheid en waar je zelf initiatief neemt.
  • Een 36 uren week waarbij je werkt in een rotatiesysteem tussen 7u en 17u.
  • Een functie met potentiële doorgroeimogelijkheden binnen onze IT-afdeling. Ofwel groei je verder als projectleider, netwerk of system engineer of ga je verder binnen de Servicedesk.
  • Een mooi loon aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, gsm-vergoeding en abonnement en een bedrijfsrestaurant waar je gezond en lekker luncht.
Lidl verzekert een niet-discriminerende verloning voor alle medewerkers binnen onze organisatie.

Lidl