
HR Office Manager Konvert Construct Torhout
- Kortrijk, West-Vlaanderen Brugge, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je denkt resultaatgericht. Commercieel plan! Targets! KPI’s! Jij zorgt er voor!
- Je kent je regio als je broekzak. Je gaat op pad, ontmoet klanten en prospects en maakt van netwerkevents jouw persoonlijke speeltuin,
- Je bouwt relaties op die blijven plakken. Jij luistert écht naar de noden van je klanten en weet precies wat ze zoeken,
- Jouw team? Jouw crew. Jij coacht, motiveert, daagt uit en zorgt dat iedereen zijn volle potentieel bereikt,
- Je begeleidt en ondersteunt jouw uitzendkrachten via o.a. jobcoaching,
- Structuur is key. Je houdt het kantoor strak georganiseerd, rapporteert en bewaart altijd het overzicht.
- Commerciële flair: You HAVE it!
- Jij haalt energie uit het behalen van doelen en krijgt een kick van het bouwen van sterke klantenrelaties,
- Als dynamische people manager bereik je samen met jouw team de top,
- Je beschikt bij voorkeur over een bachelor / master diploma of kan aantonen dat jij de juiste persoon bent voor de job,
- Je bent georganiseerd, stressbestendig, weet prioriteiten te stellen en zet de laatste puntjes op de “i”.
- vanaf dag 1 al mag groeien: bij Konvert word je opgeleid met tal van toptrainingen: Kick-off training, Boost trainingen, Jobcoachings, Sales Leadership Academy, Sociale wetgeving,…. Konvert stoomt je klaar voor deze veelzijdige rol!
- vertrouwen krijgt om je eigen stempel te drukken,
- flexibiliteit hebt mét onder andere mogelijkheid tot 12 thuiswerkdagen per jaar,
- je ten volle zal kunnen ontplooien op leidinggevend en commercieel vlak,
- een boost aan voordelen scoort:
- 20 verlofdagen + 12 ADV-dagen (die je zelfs per 2 uur kan opnemen!),
- Maaltijdcheques en ecocheques,
- Hospitalisatieverzekering en groepsverzekering,
- Een bedrijfswagen met tankkaart,
- Een iPhone en laptop om je werk vlot te doen,
- Onkostenvergoeding, verlofgeld en eindejaarspremie,
- Een jaarlijks bonussysteem en na 6 maanden een loonsverhoging,
- En natuurlijk: gezellige afterworks, teambuildings en feestjes!