
Bediende boekhouding en HR-administratie | deeltijds
- Deerlijk, West-Vlaanderen
- Vast
- Deeltijds
- Boekhoudkundige taken
o Je rapporteert aan en ondersteunt de CFO betreffende boekhoudkundige taken
oJe bent het operationele aanspreekpunt van het externe boekhoudkantoor omtrent de maandelijkse BTW-, intracom - & intrastataangifte en doet waar nodig de aanpassingen in samenspraak met de CFO.
o Je boekt aankoopfacturen in en koppelt deze aan de bestelling van de leverancier.
o Je verwerkt de betalingen van klanten/leveranciers en staat in voor het debiteuren/crediteuren beheer.
o Je koppelt de individuele transporten aan het juiste order.
- Personeelsadministratie
o Je zorgt voor een correcte verwerking van de afwezigheden en verloven van de vaste personeelsleden.
o Je houdt het overzicht van de verlofaanvragen up-to-date en zorgt ook voor de opvolging validatie door de leidinggevenden.
Je verstuurt via het portaal van het sociaal secretariaat maandelijks de aan- en afwezigheid per medewerker door op basis van de opgemaakte Excel.
o Je doet de opvolging van stagiaires in samenwerking met de sector fonds /VDAB.
o Je bent verantwoordelijk voor rekrutering en onboarding van nieuwe werknemers.
o Je staat in voor het bijhouden van de verschillende personeelsdossiers (personalia, wijzingen, veiligheid, medische attesten, opleidingen).
o Je bent het aanspreekpunt van zowel werknemers als het sociaal secretariaat in verband met personeelsadministratie
- Administratieve/logistieke taken
o Je bedient de telefooncentrale en behandelt in- en uitgaande oproepen op een correcte manier met de nodige empathie en in de juiste taal.
o Je beheert de algemene centrale mailbox (info@) en zorgt voor gepaste actie
o Je verwerkt en sorteert de briefwisseling en verzendt de uitgaande post.
o Je ondersteunt bij het boeken van hotels, beurzen, …
o Je houdt de stand van zaken bij omtrent de europalletten
o Je ondersteunt de logistiek teamleader door transporten in te boeken of aan te vragen bij één van onze vaste transportpartnersProfiel • Je hebt ervaring met boekhoudkundige taken zoals omschreven in de vacaturetekst.
- Je spreekt en schrijft Nederlands op moedertaalniveau en je hebt een goede kennis, zowel mondeling als schriftelijk, van het Frans en Engels.
- We verwachten van jou flexibiliteit, samenwerking, goede interne en externe communicatie en nauwkeurigheid.
- Je bent nauwkeurig, organisatorisch en gaat planmatig aan het werk.
- Je beschikt over een klantgerichte commerciële instelling.
- Je werkt proactief, oplossing- en resultaatsgericht.
- Je bent ondernemend en een sterke multitasker die energie haalt uit variatie en snel schakelen.
- Je bent stressbestendig, positief ingesteld en een loyale doorzetter.
- Je bent communicatief sterk, assertief ingesteld en kan perfect schakelen tussen interne en externe partijen (leveranciers, aankoop, sales, logistiek…).
- Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer.
- Je bent een administratieve duizendpoot, die beschikt over een goede kennis MS Office(Excel, PowerPoint, Word) en ERP/CRM-pakket.
- Je kan werken in een vlakke structuur met een hands-on cultuur en korte, snelle beslissingslijnen.
- Je rapporteert functioneel naar de gerelateerde managers en hiërarchisch naar de CEO.
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen voor persoonlijke ontwikkeling
- Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, gewaarborgd inkomen, GSM abonnement, cafetariaplan, mc's en ecocheques …)
- Extra dagen verlof (12 ADV dagen) bovenop de wettelijke vakantiedagen
Solliciteer nu online en bevestig je sollicitatie.Of stuur je sollicitatie per e-mail naar waregem.337@adecco.be.
Je kan ons ook telefonisch contacteren op 056/62.04.80.Je sollicitatie wordt snel behandeld.Dit is niet de job die je zoekt, maar je hebt vrienden en kennissen die op zoek zijn naar een job en die in het profiel passen: Deel deze vacature!Ben je op zoek naar een andere uitdaging? Neem een kijkje op onze vacaturebank.
Daar vind je al onze vacatures. www.adecco.beVeel succes en tot snel!