
Personal Assistant
- Sint-Kruis-Winkel, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je bent de rechterhand van de eigenaar en je biedt persoonlijke administratieve ondersteuning.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor internen en externen en je beheert de correspondentie.
- Je staat in voor het beheer van de agenda van de CEO, je stelt prioriteiten en je rapporteert over lopende projecten.
- Je organiseert en bereidt vergaderingen voor en staat in voor travelmanagement
- Je hebt een Bachelor diploma en je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans, je kan je goed uitdrukken in het Engels.
- Je bent stressbestendig, integer en flexibel.
- Je kan je plan trekken in een veeleisende omgeving waar elke dag ander zal zijn!
- Een uitdagende fulltime job in jouw regio met onmiddellijk een vast contract.
- Een aantrekkelijk salaris volgens jouw ervaring
- Een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen en bonussen
- Een bedrijfswagen met tankkaart
- Een rol als spilfiguur in een financieel zeer sterk bedrijf