Customer Service & Order Entry - Wijnegem

Page Personnel

  • Wijnegem, Antwerpen
  • € 38.400-96.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Je voert bestellingen nauwkeurig in via telefoon en e-mail.Je verkoopt actief producten en promoties via telefonisch contact.Je behandelt klantenvragen en klachten met zorg en respect.Je zorgt voor een vlotte communicatie met logistiek om leveringen te garanderen.Je verwerkt administratieve taken in het systeem Dynamics 365.Je combineert klantenservice, verkoop én administratie Je komt terecht in een stabiele onderneming met een sterke reputatieJe hebt minstens een eerste ervaring in een klantgerichte of administratieve functie.Je bent commercieel ingesteld en klantgericht in je communicatie.Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en neemt initiatief.Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans, en kan je goed uitdrukken in het Engels.Je bent vlot met MS Office en Outlook, en leergierig met ERP-systemen.Onze klant is één van de grootste distributeurs in België.Door hun sterke groei zoeken zij een enthousiaste en nauwkeurige customer service professional voor hun vestiging in Wijnegem.Een vast contract in een 39-urenweek, inclusief 6 ADV-dagen.Een competitief loonpakket met extra voordelen.Een boeiende, afwisselende functie met ruimte voor eigen inbreng.Werkzekerheid in een dynamisch bedrijf in volle groei.Een collegiale sfeer met open communicatie en teamspirit.

Page Personnel