
Management/Office Assistant (m/v/x)
- Evere, Brussel
- € 3.000-4.000 per maand
- Vast
- Voltijds
Onze klant is een gevestigde, toekomstgerichte federatie met een lange geschiedenis en een duidelijke maatschappelijke rol. Ze ondersteunen en vertegenwoordigen hun leden in een technische en innovatieve sector die volop in beweging is. Vanuit hun hoofdkantoor in Evere bieden ze een sterke dienstverlening aan bedrijven verspreid over heel België. Ter versterking van hun team zoeken ze een dynamische Management/Office Assistant die administratief sterk is en graag meedenkt binnen een hecht team.Job Description:Als Management/Office Assistant ben je een onmisbare schakel in het dagelijkse reilen en zeilen van de organisatie. Je combineert administratieve nauwkeurigheid met klantgerichtheid en organisatorisch talent.Jouw takenpakket omvat o.a.:Ondersteunen van de directie met o.a. agendabeheer, vergaderingen en eventplanningOrganiseren van vergaderingen (zalen, tolken, uitnodigingen) en voorbereiden van communicatieEerste aanspreekpunt voor inkomende telefoons en e-mailsAdministratieve opvolging van de leden en up-to-date houden van de ledenadministratieBeheer en kwaliteitsbewaking van data in digitale toolsAanpassingen op interne platformen en opvolging van interne proceduresBijdragen aan een optimale ledenervaring met een klantgerichte houding Candidate Profile:Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaringJe hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans (gesproken en geschreven)Je bent administratief sterk, nauwkeurig en werkt gestructureerdJe bent vlot met MS Office (Outlook, Word, Excel)Affiniteit met databeheer en logisch inzicht in het gebruik van CRM (Microsoft Dynamics of gelijkaardig - kennis van de logica volstaat)Je bent leergierig, denkt actief mee en houdt van samenwerken in een klein teamErvaring met klantencontacten en CRM is een meerwaarde What Client Offers:Een voltijdse of 4/5e functie met vaste werkurenInterimcontract met optie vast (vast contract na 120 werkdagen)Competitief loonpakket tussen €3000 - €4000 bruto/maand, afhankelijk van ervaringMaaltijdcheques van €8/dag en ecochequesGroepsverzekering en hospitalisatieverzekering vanaf vast contractMogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week na de inwerkperiodeWerken in een stabiele, warme organisatie waar groei, begeleiding en betrokkenheid centraal staanGoed bereikbaar kantoor in Evere (nabij Diegem), vlot bereikbaar met het openbaar vervoerHeb jij interesse om als Management/ Office assistant te starten? Stuur nu je CV naar Office.brussels2@manpower.be