
Financieel Medewerker
- Berchem, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Een mooie basisverloning aan in combinatie met shiftenpremies
- Maaltijdcheques
- Extralegale voordelen: Hospitalisatieverzekering, ongevallenverzekering en groepsverzekering.
- Verder kan je rekenen op 20 vakantiedagen, 6 ADV-dagen en 3 sectorspecifieke dagen. Na 1 jaar dienst komt er nog een extra vakantiedag bij
- Optie op een aantal dagen thuiswerk
- Je helpt met het verwerken van papierwerk voor de boekhouding
- Opmaken van rekeningen
- Je zet rekeningen van leveranciers in het systeem.
- Je zorgt dat rekeningen voor klanten goed worden gemaakt en verstuurd.
- Je bekijkt of de binnenkomende rekeningen kloppen.
- Je regelt dat mensen de rekeningen goedkeuren.
- Je helpt met het klaarmaken van rekeningen voor klanten
- Je beantwoordt vragen en lost klachten op over rekeningen.
- Je probeert altijd snel en vriendelijk een oplossing te vinden voor de klant.
- Je plant je werk zelf, je kiest wat het eerst moet gebeuren, zodat alles op tijd klaar is.
- Je zorgt ervoor dat problemen met rekeningen snel worden opgelost.
- Je kunt goed administratief werk doen en let goed op de kleine dingen
- Je vindt het leuk om te werken met cijfers en rekeningen
- Je zorgt graag voor orde en overzicht in jouw werk
- Je kijkt goed naar je werk, ziet snel fouten en zoekt uit waar het probleem zit
- Je lost graag steeds dezelfde problemen op een vaste manier op
- Je bedenkt graag hoe het werk beter kan
- Je legt dingen makkelijk en duidelijk uit
- Je praat vriendelijk en duidelijk met anderen
- Humor vind je belangrijk op het werk
- Je weet wat boekhouden is en hebt ervaring met administratief werk (met voorkeur in logistieke sector)
- Je spreekt goed Nederlands, Frans en Engels
- Je kunt goed werken met programma's als Excel, Outlook en boekhoudsoftware