Administratief bediende boekhouding

Krëfel

  • Humbeek, Vlaams Brabant
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Als boekhouder binnen onze retailorganisatie sta je in voor de correcte verwerking van de dagelijkse financiële administratie van onze winkels en e-commerce activiteiten. Je zorgt ervoor dat alle boekhoudkundige verrichtingen accuraat en tijdig worden geregistreerd, en werkt actief mee aan rapporteringen en de maand- en jaarafsluiting. Je hebt oog voor detail en werkt nauw samen met het financiële team om de cijfers helder en betrouwbaar te houden.Jouw functie:
  • Controle en inboeken aankoopfacturen.
  • Opvolgen van leveranciersrekeningen.
  • Verwerking van bankafschriften.
  • Opvolgen en inboeken kassaverrichtingen.
  • Vervullen van diverse administratieve boekhoudkundige taken.
Jouw profiel:
  • In bezit van een bachelordiploma van een economische of boekhoudkundige opleiidng.
  • Geen tot 3 jaar relevante ervaring als boekhouder, bij voorkeur in de retail of handel.
  • Goede kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Je bent accuraat, integer, georganiseerd, enthousiast en sociaal.
  • Je geeft blijk van verantwoordelijkheidszin, bent stressbestendig en werkt volgens de regels.
  • Jouw ingesteldheid en motivatie zijn voor ons belangrijk.
  • Zelfstandig werken, maar je waardeert ook teamwerk.
  • Flexibel en in staat snel van taak en prioriteit te veranderen.
  • Proactieve houding en resultaatgericht met ook voor detail.
Wij bieden:
  • Werken bij een belangrijke speler in de retail , erkend voor zijn inzet voor innovatie en klanttevredenheid.
  • Werken in een stimulerende omgeving waar je jouw vaardigheden kunt inzetten en je carrière kunt ontwikkelen.
  • Een functie met veel autonomie in een dynamisch en groeiend bedrijf.
  • Een competitief salaris in verhouding tot jous ervaring, aangevuld met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, eeneindejaarspremie, personeelsvoordelen, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, …
  • 6 ADV dagen

Krëfel