
Customer Care medewerker
- Schelle, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je beantwoordt vragen van zowel zakelijke als particuliere klanten via telefoon en via mail over administratieve zaken zoals facturering, contracten, service bezoeken en PO nummers.
- Je behandelt prijs aanvragen die binnenkomen via telefoon en e-mail en tracht de juiste oplossing aan te bieden aan de klant.
- Je werkt nauw samen met het Sales, Service en admin team om klanteninfo beter te begrijpen.
- Je bent de contactpersoon voor vragen van interne klanten (Sales & Service).
- Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van een gevarieerd administratief takenpakket.
- Je bouwt een intern netwerk op met andere ondersteunende afdelingen (Finance, Backoffice) en staat in nauw contact met hen om zo de klant optimaal en snel te kunnen verder helpen.
- Je hebt een eerste ervaring binnen Customer Services achter de rug
- Je hebt een zeer goede kennis van zowel de nederlandse als de franse taal
- Je bent klant- en oplossingsgericht
- Je bent stressbestendig en flexibel
- Je kan de noden van de klant detecteren en een aangepaste oplossing aanbieden
- Je kan goed multitasken en werkt nauwkeurig
- Je hebt analytische skills en kan via je helikopterview de juiste oplossingen voor de klant aanreiken
- Je hebt vlotte PC-vaardigheden (google, google drive)
- Je hebt een positieve mindset!