Organiseren en coördineren van diverse consumentenevenementen en activiteiten.Ondersteunen van het team en partners bij eventvoorbereidingen en uitvoering.Ontwikkelen en beheren van eventmateriaal en formats.Samenwerken met marketing voor afstemming van campagnes en events.Zorgdragen voor registratie, communicatie en opvolging rondom events.Contact onderhouden met betrokken partijen en leveranciers.Evalueren en rapporteren van eventresultaten en klantfeedback.Organiseer inspirerende events die impact maken.Veel vrijheid en verantwoordelijkheid in een innovatief bedrijf.Minimaal 2 jaar ervaring in eventorganisatie, bij voorkeur binnen B2C * Drietalig: Vloeiend in hetBachelor of Graduaat in Eventmanagement, Marketing, Hospitality of vergelijkbaarSterk organisatorisch vermogen en oog voor detailProactief, communicatief vaardig en stressbestendigTeamspeler met passie voor klantbeleving en merkervaringFlexibel en hands-on ingesteld, met een positieve en oplossingsgerichte houdingBiedt consumenten innovatieve en gebruiksvriendelijke oplossingen voor in de keukenZet klantbeleving en service centraal in alle communicatie en actiesBouwt aan een hechte community van enthousiaste gebruikers en ambassadeursInspireert klanten met creatieve content en interactieve eventsStreeft naar langdurige klantrelaties door kwaliteit en vertrouwenEen creatieve en uitdagende functie binnen een innovatieve sectorVeel ruimte voor eigen initiatief en professionele groeiSamenwerking met een gepassioneerd en enthousiast teamMogelijkheden voor training en persoonlijke ontwikkelingMarktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaardenEen dynamische werkomgeving met ruimte voor flexibiliteit