
Customer Service Wallonië
- Wallonië
- Vast
- Voltijds
- Efficiënt opvolgen van bestellingen
- Centraal aanspreekpunt voor klantenrelaties binnen de bouw- en constructiesector, waarbij je effectieve ondersteuning biedt.
- Gedreven om klanten niet alleen snel antwoorden, maar vooral oplossingen te verschaffen.
- Vaardig gebruik van softwarepakketten zoals ERP en Office om efficiënt te werken.
- Samenwerking met de accountmanagers en met collega's en het Aftersales-team voor de administratieve verwerking van klachten.
- Inzet van technische kennis en bouwpassie om de specifieke behoeften van klanten te begrijpen en doelgerichte oplossingen aan te dragen.
- Je bent in het bezit van een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
- Een eerste gelijkwaardige ervaring is een must
- Je schrijft en spreekt zeer goed Nederlands en Frans.
- Probleemoplossend denken is je tweede natuur.
- Je voelt je goed in een technische omgeving
- Je bent klantgericht en werkt nauwkeurig
- Je bent een vlotte communicator
- Een uitdagende functie binnen een gerenommeerd bedrijf.
- Deze functie bevat veel mogelijkheden tot initiatief en zelfontplooiing en biedt reële groeikansen in het kader van de verdere groei op nationaal en internationaal gebied.
- Glijdende werkuren
- Maaltijdcheques
- Een vergoeding van je woon-werkverkeer