
Business Development Manager
- Mechelen, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
Je takenpakket bestaat uit:
- Actieve prospectie en acquisitie van nieuwe B2B klanten;
- Cross-selling van aanvullende diensten aan bestaande klanten;
- Het bezoeken van klanten en prospects;
- Het identificeren van de behoeften van de klant en het beiden van een passende oplossing;
- Offertes opstellen in samenwerking met de commerciële dienst;
- Het opbouwen van duurzame klantenrelaties;
- De correcte administratieve opvolging in orde brengen.
Je takenpakket bestaat uit:
- Actieve prospectie en acquisitie van nieuwe B2B klanten;
- Cross-selling van aanvullende diensten aan bestaande klanten;
- Het bezoeken van klanten en prospects;
- Het identificeren van de behoeften van de klant en het beiden van een passende oplossing;
- Offertes opstellen in samenwerking met de commerciële dienst;
- Het opbouwen van duurzame klantenrelaties;
- De correcte administratieve opvolging in orde brengen.
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Frans
- Ervaring binnen sales in een B2B omgeving
- Je bent een geboren netwerker met eventueel al een bestaand netwerk in verschillende sectoren
- Je bent een echte kameleon die kan samenzitten met alle afdelingen en alle profielen: aankoop, facility, operationeel, middelmanagement...
- Je hebt een sterk commercieel inzicht en je gaat steeds voor een duurzame aanpak en een duurzame samenwerking: geen quick wins
- Een langdurige verkoopcyclus brengt je niet van de wijs
- Je krijgt energie van prospectie en het binnenhalen van klanten
- Een flinke portie ambitie waarmee je graag targets nastreeft
- Een rijbewijs B
- Je komt terecht in een mensgerichte, innovatieve organisatie waar je aan unieke projecten kan meewerken
- Je kan 2 dagen per week thuiswerken
- Je komt terecht in een systeem van flexibele uren
- Een competitief loon
- Uiteraard zit er ook een elektrische bedrijfswagen in het pakket
- Zoals alle medewerkers van onze klant heb je jaarlijks recht op een bonus indien de KPI's zijn behaald
- Verder heb je recht op maaltijdcheques, ecocheques, een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering
- Je werkt 37.5u/week waardoor je recht hebt op ADV dagen
- Er zijn ook 6 extra vakantiedagen in de vorm van sectordagen en via het cafetariaplan kan je ook meer verlof krijgen; ook onbetaald verlof is altijd mogelijk
- Bij opstart word je ondergedompeld in het bedrijf en mag je op alle afdelingen ervaring gaan opdoen zodat je ook de kans krijgt om al jouw collega's te leren kennen