
Administratieve organisatorisch dispatcher techniekers/projecten (NED/FRA)
- Turnhout, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties...
- Contact onderaannemers
- VB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico's die je moet melden?
- Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ...
- Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragen
- Je werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossier
- Monteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! )
- Bachelor/Master denkniveau? Juniors zijn ook zeker welkom.
- + 1 jaar ervaring richting service coördinatie, planning / dispatch, office manager, ...
- Kennis MS office is belangrijk
- Je kan snel na een intensieve opleiding zelfstandig werken.
- Goede kennis Nederlands + Frans
- Mooi salaris met bijhorende extralegale voordelen.
- Leuk en hecht team waarin je terecht komt.
- Variatie in je takenpakket, geen één dag ziet er hetzelfde uit.
- Voltijdse tewerkstelling of 4/5de mogelijk
- Optie vast