
Customer Service Medewerker
- Olen, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je bent verantwoordelijke voor de administratieve ondersteuning van de Customer Service afdeling (B2C & B2B);
- je verzorgt de dagelijkse communicatie met de klanten per mail en telefonisch;
- je geeft de sales orders in en maakt/update de klantenfiches;
- je zorgt voor de facturatie en de opvolging;
- je ondersteunt de logistieke afdeling door de ingegeven orders af te werken en de verzendingsdocumenten op te maken, transportopdrachten op te maken en de verzendingen op te volgen;
- je ondersteunt de implementatie van een nieuw ERP-systeem;
- je biedt administratieve ondersteuning aan het sales team en de techniekers;
- je werkt offertes uit en ontvangt sporadisch klanten in de showroom;
- je volgt de reeds verstuurde offertes op;
- je plant afspraken in de agenda van de vertegenwoordigers.
- je hebt bij voorkeur een bachelor of gelijkwaardig door een eerste ervaring;
- je bent meteen beschikbaar;
- je kan vlot communiceren in NL, FR en ENG;
- je bent pro-actief, oplossingsgericht en punctueel;
- je luistervaardigheid laat je toe de noden en wensen van een klant te achterhalen en te vertalen in een service op maat;
- ervaring in implementatie van een ERP-pakket is een grote plus;
- een voltijdse functie;
- een afwisselende administratieve functie met ruimte voor eigen inbreng in een aangenamemoderne omgeving met toffe collega's;
- een marktconform loon inclusief maaltijdcheques, groepsverzekering optie tot fietsleasing en woon-werk of fietsvergoeding;