
Commercieel bediende Fulltime Brussels Airport
- Zaventem, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Je adviseert reizigers over onze verschillende producten en informeert hen over de dienstregeling van de treinen.
- Je helpt hen ook bij de aankoop via de ticketautomaat.
- Heeft iemand zijn laptop verloren op de trein of wil er iemand toegang tot de bewaakte fietsenstalling? Natuurlijk weet je ook met die vragen raad.
- Je helpt de reizigers op weg als ze een bus, tram, deelwagen of deelfiets willen nemen.
- Zie je een reiziger die duidelijk zoekende is? Je stapt erop af en zorgt dat hij of zij geholpen wordt.
- Je helpt met het begeleiden van groepen en reizigers met beperkte mobiliteit (light assistentie).
- Samengevat? Je biedt elke reiziger een kwaliteitsvolle en professionele service aan en zoekt de meest geschikte mobiliteitsoplossing.
- Je bent op zoek naar een fulltime job (40u/week). Je werkt 5 dagen per week (waaronder regelmatig in het weekend en mogelijks op feestdagen). Je werkt 8 uur per dag (ten vroegste vanaf 6u00u tot ten laatste 22u30).
- Je behaalde een diploma van het secundair onderwijs of een gelijkwaardigheidsattest.
- OF je hebt minstens 2 jaar recente ervaring in een job met rechtstreeks klantencontact (bijvoorbeeld als loketmedewerker of steward, in de luchtvaart, horeca, verkoop of in toerisme).
- Je houdt ervan om mensen te helpen. Je denkt en handelt steeds klantgericht: samen met je collega's ga je steeds op zoek naar de beste oplossing voor elke klant.
- Je kan prioriteiten stellen wanneer verschillende reizigers tegelijk vragen stellen en je blijft kalm in elke situatie.
- Je bent digitaal vaardig. Je kan werken met een computer en smartphone.
- Je switcht vlot tussen Nederlands, Frans en Engels. Kan je iemand ook in een andere taal helpen? Perfect.
- Je houdt van een actieve job en kan over een lange periode staand werken.
- Opleiding over NMBS, ons productaanbod en verkoopsopleiding. Ze vindt plaats in Brussel en is voltijds. Eens je aan de slag bent, worden nog regelmatig opleidingen georganiseerd om je kennis up-to-date te houden.
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, vrijkaart Belgische spoorwegennet, fietsvergoeding).
- Kansen om verder door te groeien.
- Je solliciteert online.
- Cv-screening
- Met behulp van een online tool evalueren we je motivatie en talenkennis.
- Je vult een persoonlijkheidsvragenlijst in.
- Je komt op gesprek (fysiek of online).
- Je bezorgt ons o.a. je diploma.
- Je start bij NMBS en begint onmiddellijk met je opleiding!
Rafaël Van WinOver de selectieprocedure:
Liesbeth Carton
Tel: 02/ 525 39 89
E-mail:Zaventem, BE, 1930Marketing, communication & salesGeen ervaringVoltijdsZaventemOntdek de collega's van het domein Marketing, communication & sales“Klanttevredenheid blijven verbeteren, dat vind ik enorm boeiend.”Glenn, communication officer“Dinsdag is mijn favoriete dag.”Marie, digital communication“Wij zijn de stem van NMBS.”Soumaya, verkeersinfobediende“Ik wist niet dat je voor jobs in retail ook bij NMBS terecht kon.”Pavel, accountmanager“Ik bied oplossingen voor de mobiliteitsproblemen van bedrijven.”Olivier, B2B mobility advisor“Wat er zo leuk aan is? Elke dag is anders.”Miguel, commercieel bediende