
Office manager | administratief bediende | kennis boekhouding
- Gent, Oost-Vlaanderen
- € 3.200-4.000 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
Er zijn veel administratieve taken, waaronder boekhouding, facturatie en kantoorbeheer.Wat ga je doen
- Beheren van de boekhouding en opvolgen van lidgelden en facturatie.
- Onderhouden van leveranciersrelaties en kantoorbeheer.
- Valideren van stemrecht tijdens Europese conventies.
- Bijhouden van bestuursverslagen en vergaderingen.
- Ondersteunen van het team, voornamelijk de kantoordirecteur.Profiel Wat vragen wij?
- Professionele beheersing van Nederlands, Engels & Frans. Indien je nog andere talen spreekt zoals Italiaans en/of Duits is dit een pluspunt.
- Een Bachelor diploma.
- Ervaring in een vergelijkbare functie.
- Basiskennis van boekhouden, bij voorkeur op het niveau van hulpboekhouder.
- Ervaring met Exact boekhoudsoftware is een sterke plus.
- Bereidheid om bij te leren, voornamelijk in het IT-domein.
- Vermogen om zelfstandig te werken en oog voor detail.
- Flexibele ingesteldheid: Je zal mee gaan naar (Buitenlandse) congressen en naar zakendiners die buiten de kantooruren vallen.Aanbod Waar kan je op rekenen?
- Brutoverloning tussen €3200 en €4000, afhankelijk van diploma en ervaring.
- Maaltijdcheques ter waarde van €6 per dag.
- Transportvergoeding en ecocheques.
- Groepsverzekering als extra bij het loon bij een vast contract.
- Flexibele werkuren met de mogelijkheid tot 40/60 remote werken.
- Kans op een vast contract na een korte interimperiode.Geïnteresseerd?
Dan willen we graag met je kennismaken! Stuur ons je volledige sollicitatie, bij voorkeur via ons online sollicitatieplatform of per e-mail naar gent.124@adecco.be