Secretariaatsmedewerker spoedgevallen
Heilig-Hartziekenhuis Lier
- Lier, Antwerpen
- Vast
- Deeltijds
- Back office:
- Hier start je steeds enkele maanden als inwerktraject
- Taken:
- beantwoorden en doorverbinden van interne en externe telefonische oproepen;
- telefooncentrale:
- beantwoorden oproepen vanuit Noodcentrale 112
- verstrekken van allerhande administratieve en praktische informatie betreffende de financiële implicaties van een opname of raadpleging in het ziekenhuis;
- uitvoeren van ondersteunende administratieve taken
- contacten met interne en externe stakeholders
- Front office:
- Zo ingewerkt in back office en positieve evaluatie kan er doorgroei zijn naar de front office:
- onthaal van patiënten & familie;
- inschrijven van patiënten;
- voorbereiden van opnamen (aanmaak van een opnamedossier);
- beantwoorden oproepen vanuit Noodcentrale 112
- Uitvoeren van ondersteunende administratieve taken.
- Je bent bereid te werken in een ploegensysteem op weekdagen, weekends, feestdagen en in wisselende uren (vroege, late en nachtdienst).
- Je beschikt minstens over een diploma Medisch Secretariaat, bij voorkeur in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door ervaring.
- Ervaring in de zorgsector is een meerwaarde.
- Je beschikt over een basiskennis van klassieke pc-vaardigheden Excel, Word en Outlook.
- Respect en verantwoordelijkheid vind je belangrijke waarden in je werk.
- Je bent administratief erg nauwkeurig, precies en accuraat.
- Je staat mondeling sterk in de Franse en Engelse taal.
- Je bent stressbestendig en in staat onder druk correct te blijven functioneren.
- Je draagt klantvriendelijkheid ten aanzien van patiënten, geneesheren en medewerkers van andere diensten hoog in het vaandel.
- Je bent correct en tactvol en kan naar patiënt en familie toe, begrijpend luisteren.
- Je bent discreet en respecteert ten allen tijde privacy en het medisch beroepsgeheim.
- Je beschikt over een vlot en verzorgd taalgebruik en bent communicatief vaardig.
- Je bent met je positieve ingesteldheid gemotiveerd en betrokken.
- Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken en stelt je open op naar je collega’s toe.
- Wij bieden een deeltijds vervangingscontract aan met mogelijkheid tot contract onbepaalde duur. De opstart is zo snel mogelijk voorzien. Je werkt in een variabel uurrooster (vroege, late). Jobtime is 60%. Tijdens de opleidingsperiode (eerste 3 weken) werk je uitzonderlijk min. 70% om de inwerking vlot te laten verlopen.
- Verloning volgens IFIC-barema, categorie 12: relevante anciënniteit wordt overgenomen.
- Maaltijdcheques van 5€ per gewerkte dag
- Een gratis hospitalisatieverzekering voor iedere werknemer
- Woon-werkverkeer vergoeding en/of fietsvergoeding, gratis toegang tot parkeergarage en fietsenstalling, vlotte bereikbaarheid met de trein en bus
- Een sterk opleidingstraject voor elke nieuwkomer – zo organiseren we bijvoorbeeld een inscholingsdag binnen je eerste 3 maanden na opstart
- Heel wat mooie extra’s:
- Vacature-inhoud: Erika Smolderen, hoofdverpleegkundige spoedgevallen, tel 03 491 29 05
- Selectieprocedure: Barbara Kuylen, Talent Partner, tel 03 491 21 54
- Ons aanbod: heilighartlier.be/werken-in-het-heilig-hart/ons-aanbod/