
Assistent Office Manager
- Wemmel, Vlaams Brabant
- ⬠3.500-4.500 per maand
- Vast
- Voltijds
- Een job optie vast (meteen vast contract mogelijk)
- Bruto verloning tussen 3500-4500 euro bruto, naargelang ervaring
- Verplaatsingsvergoeding
- Ecocheques
- 6 ADV dagen (rooster 39 uur)
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- CAO 90 bonus
- Twee dagen thuiswerk na inwerkperiode (laptop ter beschikking)
- Een boeiende en afwisselende functie die je in grote zelfstandigheid kan uitoefenen
- Ruimte voor initiatief
- Moderne werkmethoden
- Ondersteunen van de Office Manager bij administratieve taken op de Safety afdeling
- Meewerken aan het uittekenen en verbeteren van bedrijfsprocessen
- Begrijpen en opvolgen van procedures rond aankoop, verkoop en service
- Helpen automatiseren van dagelijkse administratieve taken
- Helpen bij offertes, bestellingen en aanbestedingen
- Vlot kan werken met een computer en nieuwe programma's snel leert
- Ervaring in administratie
- Graag in team werkt, maar ook zelfstandig kan functioneren
- Daarbij overzicht behoudt in administratie en goed kan plannen
- Steeds leergierig is om mee te groeien
- Vriendelijk, nauwkeurig en betrouwbaar is
- Nederlands/Frans en Engels spreekt en schrijft