
Administratief bediende/facturatie - ordermanagement
- Arendonk, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiers
- Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbreken
- Ordermanagement/ Order entry: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning aankoop, verantwoordelijk voor het volledige orderproces-verwerking en planning, opvolging bestellingen tot levering, opvolging voorraad- stock, selectie leveranciers, offertedossiers beheren A-Z ...
- Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding
- Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen + contact leveranciers (mail, telefoon)
- Je kan snel en nauwkeurig werken. Je volgt graag de voor opgestelde planning.
- Je bent vlot met het MS Office pakket + kennis ERP is een plus
- Ervaring/affiniteit/scholing in een administratieve of boekhoudkundige of economische richting
- Je weet van aanpakken
- Voltijds werken schrikt je niet af (40u)
- Ervaring richting allround administratie, offertes, aankoop, orderbeheer, ... is een MUST!
- Voltijds contract in dagdienst
- Optie vast
- Mooie verloning en een correcte uitbetaling in overeenstemming met kennis en ervaring
- 40u week, dus extra ADV dagen bovenop je wettelijke vakantie
- Je komt terecht binnen een hecht team