Assistant Administratif

Bright Plus

  • Brussel
  • € 2.500-2.800 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 20 dagen geleden
JOB DESCRIPTIONBen jij sociaal en communicatief sterk? Wil je graag terechtkomen in een dynamisch bedrijf met oog voor individuele groei? Dan is deze job als administratief medewerker in Brussel zeker iets voor jou. Solliciteer snel!Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als administratief medewerker?
  • Je beheert vergaderzalen, kantoormateriaal en de contactendatabase.
  • Je houdt de website, presentaties en corporate materiaal up-to-date.
  • Je plant socialmediacontent en helpt bij events en webinars.
  • Je ondersteunt bij aanbestedingen en personeelsmomenten.
  • Je denkt mee over betere werkprocessen en biedt onthaal en administratieve ondersteuning.
PROFILEHoe ziet het profiel van een administratief medewerker eruit?
  • Je bent Nederlandstalig en hebt een uitstekende kennis van het Frans.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Access, Excel, PowerPoint…).
  • Je hebt affiniteit met sociale media en online communicatie.
  • Je bent klantgericht, nauwkeurig en zelfstandig.
OFFERWhat’s in it for you?Je krijgt een interimcontract met optie vast op voltijdse basis (38 of 40 uur) met een flexibel uurrooster. Daarnaast ontvang je een mooi loon met de volgende extralegale voordelen:
  • Maaltijdcheques
  • Ecocheques
  • 100% terugbetaling van transportkosten
  • Mogelijkheid om opleidingen te volgen, betaald door het bedrijf
COMPANY INFORMATIONHet bedrijf is een modern advocatenkantoor gelegen in Oudergem. Je komt terecht in een open en warm team dat veel belang hecht aan persoonlijk welzijn en groei.

Bright Plus