
Technische helpdeskmedewerker KBC // oktober of november // Nederlands (& Frans of Duits) // 2500br
- Berchem, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons, e-mails en chatgroepen op de helpdesk.
- Concreet beantwoord je vragen en je lost problemen op in verband met de installatie, de configuratie en het gebruik van de KBC-producten voor elektronisch bankieren op Windows, Mac, Tablet en smartphone.
- Op rustige momenten kan je tijdelijk ingezet worden op andere projecten zoals administratieve vragen en verwerkingen.
- Je bent gemotiveerd om oplossingen te vinden en zet klanttevredenheid op de eerste plaats.
- Je bent PC vaardig, hebt goede schriftelijke vaardigheden en hebt interesse in online banking.
- Français? Mais oui! Nederlands? Geen enkel probleem.
- Samen sterk! Dat is jouw motto.
- Start op 6/10 of 27/10 of 17/11.
- Fulltime tewerkstelling in roulerend shiftensysteem: 3 weken in daguren (tussen 8u en 18u30) en 1 week late shift 13u30-22u.
- 1x per maand zaterdagwerk van 09:00 - 17:00
- Je krijgt 3 maanden opleiding waarna je kan thuiswerken (3 dagen per week)
- Een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
- Marktconform loon (€2400 bruto) met extralegale voordelen (maaltijdcheques €8, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement en bijkomende premie's).
- Kwaliteit staat boven kwantiteit, want enkel zo kan je klanten goed verder helpen