
Key Account Manager kantoormaterialen (voltijds) - Regio Gent
- Gent, Oost-Vlaanderen
- Interim
- Voltijds
- Veel verantwoordelijkheid binnen de dynamische bedrijven markt van grote en middelgrote bedrijven
- Focus op het creëren van nieuwe zakelijke kansen en het leggen van strategische klantrelaties
- Behaal je targets en geniet van een aantrekkelijke bonusregeling
- Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare business development functie, gericht op grote ondernemingen.
- Ervaring met het in kaart brengen van de stakeholders binnen het besluitvormingsproces en het navigeren door complexe besluitvormingsprocessen.
- Aantoonbare ervaring in het creëren van nieuwe zakelijke kansen en het sluiten van strategische deals.
- Sterk commercieel inzicht en in staat om complexe klantbehoeften snel te doorgronden en om te zetten naar passende oplossingen.
- Een bewezen trackrecord van het behalen en overtreffen van commerciële doelstellingen.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
- Vloeiend in Nederlands en bij voorkeur ook Engels.
- Een aantrekkelijk salaris en bonusregeling gebaseerd op jouw resultaten.
- Auto, telefoon en laptop van de zaak.
- Toegang tot 100+ online trainingen
- Extra legale voordelen
- Personeelskorting op de huismerken van de klant
- Uitgebreide mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling met sales- en producttrainingen.
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.