Coördinator uitbating | exploitatie
Intradura
- Drogenbos, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Je zal de goede werking en dagelijkse organisatie van de recyclageparken die Intradura uitbaat coördineren en opvolgen:
- Je staat in voor een vlotte uitbating, uniforme algemene werking en planning en stuurt daarbij de teamleader van de parkwachters aan. Je zoekt steeds naar optimalisatiemogelijkheden. Arbeidsveiligheid en het opvolgen van werkinstructies draag je daarbij hoog in het vaandel.
- Je zorgt er voor dat de ingezamelde afvalstromen rechtstreeks naar de eindverwerkers gaan tegen marktconforme prijzen. Je organiseert hiervoor periodieke marktbevragingen (openbaarheid van bestuur) van de afvalstromen.
- Je analyseert de bezetting en kostendekking van de recyclageparken.
- Je bent verantwoordelijk voor het regionaal overslagstation (ROS) bij Intradura waar bepaalde soorten afval (AEEA, banden, piepschuim, KGA,…) komende van de recyclageparken, tijdelijk worden opgeslagen tot er voldoende is om elke afvalstof apart verder af te voeren naar een verwerker. Je zorgt voor een efficiënte organisatie.
- Jij bent verantwoordelijk voor de dienstverlening asbest aan huis binnen het werkingsgebied van Intradura waarbij een projectmedewerker huis-aan-huis ophaling van grote hoeveelheden asbestafval bij particulieren organiseert.
- De implementatie en verdere opvolging van sorteerstraten (ondergrondse afvalcontainers) valt onder jouw verantwoordelijkheid. Jij behandelt daarbij ook de aanvragen tot plaatsing van onze besturen.
- Het uitwerken van en implementeren van een integraal sluikstortbeleid van onze vennoten. Van het organiseren periodieke opruimen sluikstorten tot observeren van beelden van mobiele camera’s van aangesloten gemeenten en optreden tegen sluikstorten. Bij overtredingen waarbij de dader en/of nummerplaat herkend is, wordt een proces-verbaal op in het kader van de gemeentelijke administratieve sancties (GAS). Je stuurt een projectmedewerker aan en zorgt voor een transparante rapportering en de continuïteit van de dienstverlening;
- Je ondersteunt de Operations Directeur met input en adviezen bij de voorbereiding van exploitatie gebonden geagendeerde punten op de raad van bestuur alsook bij de opmaak van bestekken en gunningsvoorstellen. Exploitatie gebonden wijzigingen in het wetgevend kader volg je op, rapporteer en implementeer je.
- Minstens een bachelor/master diploma in een relevante richting;
- Min. 5 jaar werkervaring in een relevante sector of functie;
- Affiniteit met onze sector of milieu in brede zin is aangewezen;
- Sterke people management en leidinggevende skills;
- Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden;
- Klantgericht, nauwkeurig, gefocust op kwaliteit en efficiëntie;
- Kosten- en veiligheidsbewust;
- Analytisch, planmatig en organisatorisch sterk;
- Je kan vlot overweg met MS Office waaronder Excel;
- Uitstekende kennis van het Nederlands. Kennis van het Frans is geen vereiste maar een pluspunt;
- In het bezit van een geldig rijbewijs B.
- Kennis van de reglementering rond overheidsopdrachten is een pluspunt.
- Functie met talrijke uitdagingen en verantwoordelijkheden, dit in een aangename werksfeer en binnen een dynamische organisatie met maatschappelijke impact. Bovendien een stabiele werkomgeving met een hoge werkzekerheid;
- Voltijds contract voor onbepaalde duur (38u-week van ma-vrij met glijdende uurregeling);
- Maandloon volgens de weddenschalen van de openbare sector [A1a-A3a]. Nuttige, relevante werkervaring wordt in rekening gebracht bij de bepaling van de verloning;
- Maaltijdcheques, ecocheques;
- Gratis hospitalisatie- en groepsverzekering;
- Smartphone en professionele laptop;
- Woon-werkvergoeding, fietsvergoeding;
- Omniumverzekering en kilometervergoeding bij professioneel gebruik van de eigen wagen. Beschikbaarheid van een poolwagen;
- Aantrekkelijke verlofregeling (tot 40 dagen);
- Diverse opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
- Aandacht voor een goede work-lifebalans.
Solliciteer direct via bovenstaande button.
Belgievacature