Administratief boekhoudkundig medewerker

Easy Life

  • Wommelgem, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 14 dagen geleden
Ben jij proactief, communicatief, nauwkeurig, cijfermatig sterk en klaar om je boekhoudkundige skills in te zetten in een dynamisch team? Dan zijn wij op zoek naar jou!De Glowi Groep is een toonaangevende dienstverlenende organisatie met bijna 15.000 medewerkers, actief in verschillende domeinen: huishoudhulp bij particulieren (Het Poetsbureau en EasyLife), professionele schoonmaak en ramenwas voor bedrijven (Glowi Facilities en Blue Groep), HR-solutions (Glowi Jobs, Blue Groep, Motmans & Partners, CaptainWork) en marketing solutions (RCA en Headoffice). Met een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid leveren wij een breed scala aan diensten die inspelen op de diverse behoeften van onze klanten. Sluit je aan bij Glowi en draag bij aan onze missie om de standaard in dienstverlening voortdurend te verbeteren.Voor onze businessunit Easy Life, specialist in huishoudhulp met dienstencheques, zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker die mee het verschil wil maken in de financiële aansturing van een groeiende organisatie.Wat ga je doen?Als administratief boekhoudkundig medewerker ondersteun je de financiële afdeling bij het uitvoeren van de dagelijkse boekhouding. Je werkt nauw samen met de hoofdboekhouder en zorgt ervoor dat de administratie altijd klopt en up-to-date is. Jouw taken bestaan onder andere uit:
  • Controle en beheer inkomende facturen en opvolging goedkeuringen
  • Inboeken van inkoop- en verkoopfacturen
  • Verwerken van banktransacties
  • Ondersteuning junior boekhouder bij de loonadministratie
  • Aankoopbeheer en budgetbewaking kantoren
  • Opstellen en versturen van ICO facturen
  • Beheer debiteuren- en crediteurenbeheer van A tot Z
  • 1e aanspreekpunt en opvolging stakeholders (leveranciers, kantoren, interne afdelingen,…)
  • Assisteren bij btw-aangiftes en maandafsluitingen
  • Archiveren en digitaliseren van financiële documenten, up-to-date houden van onze sharepoint vb voorbereiding audit, contracten leveranciers, huur
✅ Wat breng je mee?
  • Je bent een administratieve duizendpoot en kan vlot in gesprek gaan met andere mensen
  • Je communiceert op een constructieve manier
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office
  • Je hebt al een eerste ervaring met boekhouden en de basisprincipes
  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en houdt van cijfers
  • Je gaat analytisch en kritisch te werk
  • Je bent discreet
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk)
Wat bieden wij jou?Kippenvel na het lezen van deze vacature? We’re a match! Bij Easy Life kan je fulltime aan de slag en ontvang je:
  • Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen.
  • Een blitse bedrijfswagen met tankkaart of mobiliteitsbudget
  • Een challenging bonussysteem
  • Een cafetariaplan
  • Een hospitalisatieverzekering
Check! Check! Check!Top of the bill? Ons Easy Life Assistance Program waarin we gratis juridische en psychologische ondersteuning aanbieden aan al onze medewerkers en hun inwonende gezinsleden. Toffe collega’s en plezante afterworks zitten standaard bij je paycheck.Heel graag tot snel!#ELB2023

Easy Life