
Support Engineer Digital Projects
- Waregem, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van vragen rond digitale projecten.
- Je houdt jezelf continu op de hoogte van de status van lopende projecten: welke features live zijn, waaraan gewerkt wordt en welke problemen bekend zijn.
- Je beheert en onderhoudt documentatie over de geleverde producten in de vorm van een knowledge base.
- Je kan jouw productkennis duidelijk overbrengen aan collega's en klanten.
- Je communiceert vooral met collega's binnen Cebeo en, afhankelijk van het project, met klanten.
- Je werkt nauwkeurig volgens de vastgelegde processen en vult deze aan waar nodig.
- Binnen het kader van ISO 14001 en 45001 ben je op de hoogte van de milieu- en veiligheidsrisico's van jouw activiteiten en werk je actief mee aan verbeteringen.
- Je beschikt over een secundair diploma.
- Ervaring of affiniteit met customer service is een pluspunt.
- Talenkennis: Nederlands en Frans zijn vereist, Engels is een plus (mondeling en schriftelijk).
- Je bent klantvriendelijk en denkt steeds in oplossingen.
- Je bent administratief accuraat en hebt goede communicatievaardigheden.
- Je bent georganiseerd, toont inzet en werkt graag samen met anderen.
- Vast contract
- Fulltime 39 uur per week
- Competitief loon
- Jaarlijkse sectorpremie
- Eindejaarspremie
- Vakantiegeld
- 20 vakantiedagen en 6 ADV-dagen
- Fietslease optie
- Mogelijkheid tot instappen in een voordelige DKV-hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- Maaltijdcheques
- Benefits@Work
- Opleidingsmogelijkheden en interne mobiliteit