
Tweetalig logistiek bediende
- Aalst, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail op een professionele en klantgerichte manier.
- Verwerken en opvolgen van inkomende en uitgaande goederen.
- Opstellen van vervoersdocumenten en verzorgen van bijhorende administratie.
- Voorraadbeheer, opvolging van palletruilen en het uitvoeren van de wekelijkse en maandelijkse facturatie.
- Onderhouden van klantrelaties en efficiënt inplannen van afspraken.
- Werken met specifieke software en ERP-systemen.
- Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je bent tweetalig (Nederlands en Frans) en hebt een goede kennis van het Engels.
- Je bent nauwkeurig, klantgericht en communicatief sterk.
- Je bent vlot met computers en leert snel nieuwe systemen aan.
- Je kan goed plannen, organiseren en presteren onder tijdsdruk.
- Je bent een teamspeler met een flexibele houding.
- Een aantrekkelijk salaris op basis van ervaring.
- Vergoeding woon-werkverkeer
- 13e maand
- €250 aan ecocheques
- 6 ADV-dagen en 3 extralegale vakantiedagen
- 1 dag thuiswerk per week na de inwerkperiode
- Voltijdse tewerkstelling: maandag t.e.m. donderdag van 9u tot 17u45, op vrijdag tot 17u.
- Een warme, collegiale werkomgeving in een boeiende sector met ruimte voor groei.
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.