Klantenadviseur ondernemingsloket met veel thuiswerk
Select HR
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- Je bent eerste aanspreekpunt voor opstartende ondernemers die o.a. vragen hebben over hun statuten, het aanwerven van personeel, etc.
- Jij bent het gezicht van ons bedrijf en houdt contact met (potentiële) klanten, zowel digitaal als aan het loket, via videochat of telefonisch.
- Je gaat proactief op zoek naar de noden van je klant.
- Je start het dossier op en geeft oprecht advies.
- Je hebt een Bachelor diploma of kan relevante ervaring voorleggen.
- Je bent leergierig, zoekt graag zaken uit en bent administratief sterk.
- Complexe wetgeving schrikt je niet af.
- Je bent een teamplayer en analytisch ingesteld.
- Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en Frans.
Stap in een wereld van ondernemerschap en word de vertrouwde adviseur die klanten begeleidt bij het opstarten van hun zaak. Als Klantenadviseur ben je de sleutelfiguur die klanten door het complexe landschap van wetgeving en administratie leidt. Offre
- Je komt terecht in een sterk en hecht team.
- Er is aandacht voor een goede balans tussen werk en privé. Daarbij zijn er (na opleiding) 4 dagen thuiswerk mogelijk en glijdende uren voorzien.
- Je kan rekenen op een contract van onbepaalde duur.
- Je ontvangt een uitgebreide opleiding op maat.
- Je bruto maandloon is aangevuld met een mooi pakket van extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques, een netto-onkostenvergoeding, een groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, etc.
- Naast de 20 wettelijke vakantiedagen heb je 18 extra ADV dagen.