Office Manager

Accent Jobs

  • Wijnegem, Antwerpen
  • Vast
  • Deeltijds
  • 1 dag geleden
{"id":"4c06d050-d322-45d4-8f62-7889347f3f96","title":"Office Manager","type":"node--vacancy","path":{"path":"/vacature/office-manager-508381","langcode":"nl"},"pathTranslations":[],"defaultLangcode":true,"approvalNumber":"W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204","companyInfo":"Onze klant is een gevestigde waarde en een niche-speler binnen de chemie. Ze zijn gevestigd in Wijnegem en hebben een internationaal klantenbestand. Het familiebedrijf bestaat al 90 jaar en ze zijn op zoek naar een Office Manager om mee aan de kar te trekken!
br
","functionalDescription":"Als Office Manager bij onze klant in Wijnegem speel jij een sleutelrol in de dagelijkse bedrijfsvoering binnen de chemische sector.
brulbrli
Je bent verantwoordelijk voor het volledige traject van inkomende en uitgaande verkoop- en aankooporders.
/librli
Daarbij onderhoud je continu contact met zowel internationale klanten als leveranciers.
/librli
Je coördineert samen met het management en de stockverantwoordelijke de logistieke stromen van goederen, transporten en materialen.
/librli
Telefonische oproepen en de belangrijkste algemene e-mailaccounts beheer je efficiënt en professioneel.
/librli
Je zorgt voor een warme ontvangst van bezoekers en filtert deze zorgvuldig, zowel voor de CEO, het management als jezelf.
/librli
Je bent de drijvende kracht in het beheer en de optimalisatie van het ERP- en CRM-systeem, waarbij je deze tools ten volle benut voor een soepele werking.
/librli
Daarnaast actualiseer je professionele informatie en reglementering, zodat data accuraat en tijdig bij klanten terechtkomt.
/librli
Je werkt dagelijks samen met het algemeen management, de verkoopsmanager en de kwaliteitsmanager en ondersteunt actief in business development.
/libr/ulbrbr
Kortom, jij bent het centrale aanspreekpunt dat zorgt voor een kwaliteitsvolle en efficiënte werking!
br
","vacancyId":"40c94283-556b-4820-8815-01e203fedade","lastUpdate":"2025-09-02T16:07:31+02:00","offerInfo":"Als Office Manager te Wijnegem ontvang je het volgende aabond:
brulbrli
Vaste job!
/librli
Fulltime of 4/5e
/librli
Familiale werksfeer waar de werknemers centraal staan
/librli
Brutoloon afhankelijk van ervaring
/librli
Onkostenvergoeding
/librli
20 vakantiedagen
/librli
Flexibiliteit
/librli
Maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u00
/libr/ulbr
","profileInfo":"Als Office Manager ben je:
brulbrli
Een enthousiaste en gedreven professional met een diploma bedrijfsbeheer, of heb je een eerste werkervaring achter de rug.
/librli
Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels en je beheerst het Frans voldoende om in een internationale omgeving te schitteren.
/librli
Je bent een expert in het gebruik van MS Office en ERP-systemen als MS Business Central, en CRM-software heeft voor jou geen geheimen.
/librli
Jij werkt nauwkeurig, integer en discreet en je bent betrouwbaar met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
/librli
Zelfstandig werken gaat je goed af, maar je vindt het belangrijk om deel uit te maken van een hecht team.
/librli
Je bent flexibel, gedreven en dynamisch, met een scherp oog voor detail, service en kwaliteit.
/librli
Ook in drukke periodes weet jij effectief prioriteiten te stellen.
/librli
Boekhoudkundige vaardigheden zijn een pluspunt.
/librli
In een warme, familiale werkomgeving voel jij je helemaal thuis en bouw je mee aan een beloftevolle toekomst in de chemische industrie.
/libr/ulbr
","referenceCode":"508381","status":"open","employmentType":"PART_TIME","salaryMin":null,"salaryMax":null,"salaryUnit":null,"langcode":"nl","image":[],"video":[],"fringeBenefits":[],"office":{"isActive":true,"id":"e428cb71-2bd1-4009-a5db-0850d3f4a425","path":{"alias":"/onze-kantoren/accent-office-sales-antwerpen","langcode":"nl"},"phone":"+32 3 680 14 34","sms":"+32460255072","status":true,"title":"ACCENT OFFICE & SALES ANTWERPEN","whatsapp":null},"consultant":{"firstname":"ELINE","lastname":"CROUGHS","jobTitle":"Office Manager","vacancyTitle":"Office Manager","officeId":"e428cb71-2bd1-4009-a5db-0850d3f4a425","officeName":"ACCENT OFFICE & SALES ANTWERPEN","officeLink":"nl/onze-kantoren/accent-office-sales-antwerpen","officeStatus":true,"vacancyReference":"508381","image":{"alt":"ELINE CROUGHS","title":"ELINE CROUGHS","src":"https://accentjobs.be/jobboard/images/a3420c57-7476-453c-9a3f-f4ea9426c280/employees/13/13607/image/13607.jpg"},"showOffice":true},"location":{"id":"cab07a27-a01c-488f-b7c1-04a63f4f0b4a","name":"Wijnegem","defaultName":"Wijnegem","status":true,"machineName":"aba68fa3-6846-44d8-8893-72f35d18613d","zipCode":"2110","path":{"alias":"/wijnegem-2110","langcode":"nl"}},"province":{"id":"d4508220-fb11-4585-83c7-84ddb16a6ad4","name":"Antwerpen","defaultName":"Antwerp","status":true,"path":{"alias":"/antwerpen","langcode":"nl"}},"statute":{"id":"e8fbb4c6-49a4-43c7-8803-8392f2932472","name":"Bediende","defaultName":"Employee"},"functionalDomains":[{"id":"158c832c-dce4-4e24-b99a-729c379718e5","name":"Administratie","defaultName":"Administration","status":true,"machineName":"1","path":{"alias":"/administratie","langcode":"nl"}}],"functionalDomainsLevel2":{"id":"30597ba6-f293-4158-8eb3-79796e5d1e89","name":"Management assistant","defaultName":"Management assistant","status":true,"machineName":"077e90dd-a4b5-4897-871e-728d49b475af","path":{"alias":"/administratie/management-assistant","langcode":"nl"}},"contractType":{"id":"d8c0b302-86fb-44e4-afea-d2f20fd2a307","name":"Kans op vast","defaultName":"Temp to perm"},"regimes":[{"id":"1617f74d-e7da-4692-95c8-5c8b83b41f95","name":"Dag","defaultName":"Day"}],"employmentTypes":[{"id":"791fcc7d-cae3-47fd-9d50-56b5d43dcc3a","name":"Deeltijds","defaultName":"Part-time","machineName":"PART_TIME"}],"employmentTypeHalftimeWorkingHoursMax":"40","employmentTypeHalftimeWorkingHoursMin":"32","metaData":{"title":"Vacature Office Manager Wijnegem - Accent Jobs","ogTitle":"Vacature Office Manager Wijnegem - Accent Jobs","description":"Op zoek naar een job als Office Manager in Wijnegem met Kans op vast. Bekijk de vacature en solliciteer snel online! - Accent Jobs","ogDescription":"Op zoek naar een job als Office Manager in Wijnegem met Kans op vast. Bekijk de vacature en solliciteer snel online! - Accent Jobs","type":"Vacancy","url":"/nl/vacature/office-manager-508381","imgUrl":"https://accentjobs.be/assets/logo-square.webp","abstract":null,"keywords":null,"noIndex":false},"breadcrumbPaths":[{"title":"Home","url":"/nl"},{"title":"Alle vacatures","url":"/nl/vacatures"},{"title":"Administratie","url":"nl/functie/administratie"},{"title":"Management assistant","url":"nl/functie/administratie/management-assistant"},{"title":"Office Manager"}],"employerAggregateData":{"@context":"https://schema.org/","@type":"EmployerAggregateRating","itemReviewed":{"name":"Accent Jobs","sameAs":"www.accentjobs.be","@type":"Organization"},"ratingValue":4.7,"bestRating":5,"worstRating":1,"ratingCount":"6226"}}TerugVacatureOffice ManagerKans op vastaba68fa3-6846-44d8-8893-72f35d18613dSolliciteer nunlPART_TIME2/9/2025,AntwerpenAdministratieManagement assistantBediendeBediendeDag-Deeltijds (32 - 40 uur)508381 Toon meer/ / / / /Wij bieden jouAls Office Manager te Wijnegem ontvang je het volgende aabond:
  • Vaste job!
  • Fulltime of 4/5e
  • Familiale werksfeer waar de werknemers centraal staan
  • Brutoloon afhankelijk van ervaring
  • Onkostenvergoeding
  • 20 vakantiedagen
  • Flexibiliteit
  • Maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u00
FunctieomschrijvingAls Office Manager bij onze klant in Wijnegem speel jij een sleutelrol in de dagelijkse bedrijfsvoering binnen de chemische sector.
  • Je bent verantwoordelijk voor het volledige traject van inkomende en uitgaande verkoop- en aankooporders.
  • Daarbij onderhoud je continu contact met zowel internationale klanten als leveranciers.
  • Je coördineert samen met het management en de stockverantwoordelijke de logistieke stromen van goederen, transporten en materialen.
  • Telefonische oproepen en de belangrijkste algemene e-mailaccounts beheer je efficiënt en professioneel.
  • Je zorgt voor een warme ontvangst van bezoekers en filtert deze zorgvuldig, zowel voor de CEO, het management als jezelf.
  • Je bent de drijvende kracht in het beheer en de optimalisatie van het ERP- en CRM-systeem, waarbij je deze tools ten volle benut voor een soepele werking.
  • Daarnaast actualiseer je professionele informatie en reglementering, zodat data accuraat en tijdig bij klanten terechtkomt.
  • Je werkt dagelijks samen met het algemeen management, de verkoopsmanager en de kwaliteitsmanager en ondersteunt actief in business development.
Kortom, jij bent het centrale aanspreekpunt dat zorgt voor een kwaliteitsvolle en efficiënte werking!Jouw profielAls Office Manager ben je:
  • Een enthousiaste en gedreven professional met een diploma bedrijfsbeheer, of heb je een eerste werkervaring achter de rug.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels en je beheerst het Frans voldoende om in een internationale omgeving te schitteren.
  • Je bent een expert in het gebruik van MS Office en ERP-systemen als MS Business Central, en CRM-software heeft voor jou geen geheimen.
  • Jij werkt nauwkeurig, integer en discreet en je bent betrouwbaar met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Zelfstandig werken gaat je goed af, maar je vindt het belangrijk om deel uit te maken van een hecht team.
  • Je bent flexibel, gedreven en dynamisch, met een scherp oog voor detail, service en kwaliteit.
  • Ook in drukke periodes weet jij effectief prioriteiten te stellen.
  • Boekhoudkundige vaardigheden zijn een pluspunt.
  • In een warme, familiale werkomgeving voel jij je helemaal thuis en bouw je mee aan een beloftevolle toekomst in de chemische industrie.
BedrijfsinformatieOnze klant is een gevestigde waarde en een niche-speler binnen de chemie. Ze zijn gevestigd in Wijnegem en hebben een internationaal klantenbestand. Het familiebedrijf bestaat al 90 jaar en ze zijn op zoek naar een Office Manager om mee aan de kar te trekken!Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.2/9/2025,AntwerpenAdministratieManagement assistantBediendeBediendeDag-Deeltijds (32 - 40 uur)508381Solliciteer nuladenJobs per sectorPopulaire locatiesCopyright © 2025 Accent Jobs for People NVBeversesteenweg 576, 8800 Roeselare Accent Jobs for People NV - BE0455.069.956 | Accent Construct NV - BE0887.120.626 | Accent Jobs NV - BE0654.755.146

Accent Jobs